کد خبر: 451505
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

دربی پایتخت!

امروز هم مانند روزهای گذشته نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا. روزنامه‌های ورزشی بریتانیا، در دوازدهمین روز از ماه دسامبر، صفحه اول‌شان را به نبرد حساس یونایتد و سیتی در لیگ جزیره اختصاص داده‌اند.

دربی پایتخت!
کد خبر: 451505
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز هم مانند روزهای گذشته نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا. روزنامه‌های ورزشی بریتانیا، در دوازدهمین روز از ماه دسامبر، صفحه اول‌شان را به نبرد حساس یونایتد و سیتی در لیگ جزیره اختصاص داده‌اند. البته رسانه‌های انگلیسی نیم‌نگاهی هم به مسابقه بوکس آنتونی جاشوا و کوبارت پولف داشته‌اند. رسانه‌های ایتالیایی دیدار حساس یوونتوس و میلان را برای صفحه اول خود انتخاب کرده‌اند و در اسپانیا نیز روزنامه‌ها نبرد حساس رئال مادرید و اتلتیکو را به صفحه اول خودشان آورده‌اند و نگاهی هم به وضعیت بارسلونا انداخته‌اند.

2

1

3

4

5

7

6

روزنامه آبولا چاپ پرتغال، نگاهی داشته به پیروزی اسپورتینگ در لیگ این کشور.

1

روزنامه‌های ایتالیایی در دوازدهمین روز از ماه دسامبر به رقابت‌های لیگ فوتبال این کشور پرداخته‌اند. روزنامه گازتا دلو اسپورت وضعیت میلان و اینتر را در سری A به بررسی گذاشته و روزنامه توتواسپورت هم وضعیت دیبالا در یوونتوس را تحلیل کرده است.

1

2

3

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا صفحه اول خود را به دیدار حساس رئال مادرید و اتلتیکو اختصاص داده‌اند. روزنامه مارکا با تیتر «دروازه لالیگا» به استقبال این بازی رفته و روزنامه as اسپانیا هم دربی پایتخت را برای تیتر اول خودش انتخاب کرده است. روزنامه موندو اسپانیا با انتشار عکسی از لواندوفسکی، رونالدو و لیونل مسی مراسم THE BEST را بررسی کرده و روزنامه اسپورتیو هم عکسی از آگوستو بندیتو نامزد ریاست بارسلونا را در صفحه اولش منتشر کرده و گفت‌وگویی با او داشته است.

3

1

4

2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها