کد خبر: 442597
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۰:۲۱:۵۹
| |

استقلال یک میلیون دلار به شفر و دیاباته پول داده است

خلیل زاده، رئیس هیات مدیره استقلال گفت: 594 هزار دلار از مطالبات شفر در چند مرحله به حساب او در کرواسی واریز شده است. 25 هزار فرانک سوییس هم به عنوان جریمه به فدراسیون بین‌المللی پرداخت شد. 50 هزار دلار برای بازگشت میلیچ و 350 هزار دلار برای برگشت دیاباته پرداخت کردیم.

استقلال یک میلیون دلار به شفر و دیاباته پول داده است
کد خبر: 442597
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۰:۲۱:۵۹

اعتمادآنلاین| موضوع سفر احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی، یکی از موضوعات حاشیه‌ساز استقلال در اواخر فصل گذشته بود. اتفاقاتی که در نهایت به کناره‌گیری فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم انجامید و البته خود سعادتمند هم پس از پایان فصل، از سمت خود برکنار شد. اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در این زمینه به نکته‌هایی اشاره کرد:

سعادتمند در جلسه هیئت مدیره اعلام کرد که باید برای پرداخت مطالبات شفر و استراماچونی با آنها مذاکره کنیم. هیئت مدیره برای مذاکره به او مجوز سفر داد. در آن زمان استقلال باید در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رفت و به نظر من زمان مناسبی برای سفر به ایتالیا نبود اما سعادتمند گفت که ویزا گرفته است و باید پیش از تمام شدن زمان ویزای خود به این کشور برود.

در قطر بحثی بین کادر پزشکی و برخی بازیکنان به وجود آمد اما چند روز پیش این موضوع مطرح شد که باشگاه باید پزشک داشته باشد و به این دلیل از نوروزی درخواست کردیم که به سر کار خود برگردد!

594 هزار دلار از مطالبات شفر در چند مرحله به حساب او در کرواسی واریز شده است. 25 هزار فرانک سوییس هم به عنوان جریمه به فدراسیون بین‌المللی پرداخت شد. 50 هزار دلار برای بازگشت میلیچ و 350 هزار دلار برای برگشت دیاباته پرداخت کردیم. رسید پرداخت مطالبات به شفر را داریم و اگر او به فیفا اعلام نکند که مطالبات خود را گرفته، خودمان این کار را انجام می‌دهیم.

ساشا شفر هم 130 هزار دلار از استقلال طلب دارد اما از او به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده‌ایم. مطالبات او ربطی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ندارد.

در خصوص رضایت نامه نادری، این بازیکن پذیرفت که مبلغ لازم را به باشگاه بلژیکی بپردازد. مبلغ قرارداد نادری بالا نبود اما به اندازه‌ای بود که بتواند پول رضایت‌نامه به باشگاه قبلی خود را بدهد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها