استقلال - تراکتور، پایانی بر یک فصل جنجالی

بدون تردید فرهاد مجیدی مهمترین چهره دیدار امشب است چرا که اعلام کرده هر نتیجه‌ای که در فینال جام حذفی بدست بیاید، او قطعا از استقلال جدا خواهد شد تا مدیرعامل باشگاه، مربی مورد نظرش را به راحتی به استقلال بیاورد.

استقلال - تراکتور، پایانی بر یک فصل جنجالی
کد خبر: 430341
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آیا فرهاد مجیدی اولین جامش به عنوان سرمربی استقلال را بدست می‌آورد؟ بدون تردید او مهمترین چهره دیدار امشب است چرا که اعلام کرده هر نتیجه‌ای که در فینال جام حذفی بدست بیاید، او قطعا از استقلال جدا خواهد شد تا مدیرعامل باشگاه، مربی مورد نظرش را به راحتی به استقلال بیاورد منتهی همانطور که دیروز هم نوشتیم ممکن است اتفاقات بازی فردا طوری رقم بخورد که به جای مجیدی، سعادتمند از استقلال برود به خصوص اگر مجیدی بتواند به دومین وعده‌اش به استقلالی‌ها عمل کند و قهرمانی جام حذفی را به آنها هدیه کند. به همین دلیل بردن این جام یا نبردن جام برای استقلالی‌ها ممکن است منجر به حذف یکی از طرفین دعوا شود.

عدم تمرکز: این مهمترین نگرانی آبی‌ها در 24 ساعت مانده به فینال جام حذفی است. اتفاقاتی که بعد از دربی نیمه نهایی جام حذفی رخ داده باعث شده استقلال حداقل روی کاغذ برای این بازی تمرکز نداشته باشد و این بهترین موقعیت برای تراکتور است تا بتواند پیروز بازی فردا شب باشد.

آمادگی ستاره‌ها: این مهمترین امیدواری تراکتوری‌ها در آستانه فینال است. اشکان دژاگه جلوی نفت مسجدسلیمان نشان داد که به روزهای اوجش برگشته و قطعا مثلث او و مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی می‌تواند شب سختی را برای هافبک‌ها و خط دفاعی استقلال رقم بزند.

اهمیت پیروزی در فینال: جدا از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، تیمی که برنده بازی فردا شب شود می‌تواند به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و نیازی به حضور در دیدار پلی‌اف نیست.

نتیجه آخرین رویارویی: دو تیم 21 تیر و در هفته 24 لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که تساوی بدون گل نتیجه آن بازی بود.

غایبان: رضا اسدی و بهزاد غلامپور که به دلیل محرومیت بازی فردا شب را از دست داده‌اند. سیاوش یزدانی هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند در فینال بازی کند و رشید مظاهری هم به خاطر اتفاقاتی که قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی رخ داد، باید شاهد قرار گرفتن محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتور باشد.

پنجشنبه 13 شهریور 1399

استقلال - تراکتور

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: سعید علی نژادیان و سعید قاسمی

منبع: فوتبالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها