کد خبر: 428091
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۰۹:۳۳:۳۳
| |

ناراحتی بهروز عطایی از تصمیم جدید فدراسیون والیبال

کارشناس والیبال ایران که یکی از منتقدان سید بندی شدن لیگ بود گفت: در حقیقت ماهیت کار مشکل ندارد، سید بندی بشود یا نه تیم‌ها باید نهایتا به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند. بحث این است که تا به حال هیچ‌وقت سید بندی صورت نگرفته بود و سید بندی تعریف دارد. این کار برای تورنمنت‌ها صورت می‌گیرد.

ناراحتی بهروز عطایی از تصمیم جدید فدراسیون والیبال
کد خبر: 428091
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۰۹:۳۳:۳۳

اعتمادآنلاین| بهروز عطایی درباره تورنمنت چهارجانبه‌ای که به میزبانی تیم هراز آمل برگزار خواهد شد، توضیح داد: این تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های شهرداری گنبد، هورسان رامسر و خاتم اردکان برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در فرایند این مسابقات به نقاط ضعف خود پی ببرند، موضوعی که اصلی‌ترین هدف برگزاری این تورنمنت است. بعد از یک وقفه و تعطیلی طولانی مدت فرصت مناسبی است که برای کسب آمادگی جهت حضور قابل قبول در لیگ، با قرار گرفتن در شرایط مسابقه نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط برای برگزاری این تورنمنت فراهم است؟ اظهار کرد: من فکر می‌کنم یکی از تیم‌های پیشرو در زمینه رعایت مسائل بهداشتی ما بودیم. تا به کنون پنج بار آزمایش داده‌ایم و به صورت دقیق هم مسائل بهداشتی را رعایت کرده‌ایم، ان‌شاءالله در حین بازی‌ها هم این نکات بهداشت رعایت می‌شود تا مشکلی برای هیچکس ایجاد نشود.

سرمربی تیم هراز آمل یکی از منتقدان سید بندی شدن لیگ بود،‌ او در این مورد توضیح داد: در حقیقت ماهیت کار مشکل ندارد، سید بندی بشود یا نه تیم‌ها باید نهایتا به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند. بحث این است که تا به حال هیچ‌وقت سید بندی صورت نگرفته بود و سید بندی تعریف دارد. این کار برای تورنمنت‌ها صورت می‌گیرد. چه مشکلی دارد که پنج‌ تیم قدرتمند در همان هفته‌های اول با یکدیگر بازی کنند؟ سیدبندی باعث خسارت خوردن به ما نمی‌شود، اما آن جلسه بین باشگاه‌ها و فدراسیون بود تا نظرات خود را ارائه کنیم که مسیر بهتر هم قرعه‌کشی بود. حالا تصمیم گرفته شده و ما هم نظر خود را دادیم، اما باید با نظر فدراسیون پیش رفت.

او درباره شرایط بازیکنانش برای شروع لیگ نیز توضیح داد: همانطور که می‌دانید همه نفرات از اوایل اسفند تعطیل بوده و یک دوره طولانی مدت تمرین نداشته‌اند، تمرینات از اول ‌تیر ماه شروع‌ شد و همه بازیکنان از فضای ‌والیبال دور بودند. این تعطیلی به صورت آشکار بازیکنان را دچار مشکل کرد، تعطیلی چهار ماهه‌ای که در سال‌های گذشته نداشتیم. به همین دلیل ناچارا فشار تمرینات را به حداکثر رساندیم تا بازیکنان تحت فشار تمرین کرده و آماده شوند. در حال حاضر شرایط قابل قبولی داریم،‌ اما باید وارد فضای بازی شویم تا با شناسایی نقاط ضعف در جریان مسابقات اصلی هم به هدف خود برسیم.

کارشناس والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا فشار زیاد تمرینات باعث آسیب دیدگی بازیکنان نمی‌شود؟ اظهار کرد: به هر حال وقتی این ‌کار را ‌می‌کنیم برنامه ریزی وجود دارد تا دچار مصدومیت نشوند. ما روزانه شش و نیم تا هفت ساعت تمرین ‌می‌کردیم چون مجبور بودیم. پس از اتمام تعطیلات حدودا دو ماه و 19 روز تا شروع مسابقات فرصت داشتیم که مجبور بودیم برای جبران و برطرف کردن خلاصی بدن بازیکنان، با فشار تمرین کنیم. خوشبختانه با برنامه‌ریزی که وجود داشت مصدومیت جدی نداریم و همه بازیکنان برای بازی آماده‌اند.

او در مورد هدف تیم هراز آمل برای فصل پیش رو نیز گفت: مهم‌ترین هدفمان انجام بهترین بازی‌ها است تا توقع خودمان از خودمان را برآورده کنیم. دوست داریم با عملکرد قابل قبول در لیگ بتوانیم اسپانسر خوبی که اضافه شده است را ماندگار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها