کد خبر: 420633
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۲:۳۶:۳۱
| |

اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای تیم ملی دارد؟

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی نوشت: «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی پس از بازگشت به ایران فعالیت‌هایش را متوقف نکرده است.

اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای تیم ملی دارد؟
کد خبر: 420633
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۲:۳۶:۳۱

اعتمادآنلاین| در شرایطی که تیم ملی در رقابت های انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی قطر 2022 و جام ملت‌های آسیا چین 2023 با چالش بزرگی روبرو است، اسکوچیچ پیش از آغاز دوباره رقابت‌های گروه C در ماه اکتبر، مشغول بررسی وضعیت بازیکنان است.

سایت کنفدراسیون در بخش دیگری از این مطلب آورده است: اسکوچیچ برای پیروزی در 4 مسابقه آتی تیم ملی و صعود به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مصمم است که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان داشت: از زمانی که به ایران بازگشتم، برای نظارت بر بازیکنان در مسابقات لیگ شرکت کرده‌ام. من به تماشای مسابقات ادامه می‌دهم تا بازیکنان بیشتری را ببینم.

وی افزود: درست است که اوضاع در گروه ما خوب نیست اما در حال تجزیه و تحلیل عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده بیابیم. می‌خواهم کارهای بزرگی را در اینجا انجام دهم و به هواداران قول بدهم که وضعیت با گذشته متفاوت خواهد بود. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می‌دانم که همه ایرانی‌ها انتظار دارند که در جام جهانی 2022 صعود کنند. من مسوول آن بوده و به همین دلیل اینجا هستم. می‌دانم که حضور در جام‌جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است.

اسکوچیچ تصریح کرد: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. ایران کشوری مهم در آسیا است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا راه پیشرفت از گروه خود را هموار کنیم. ما باید ایده‌های خوبی داشته باشیم. در این زمان‌، ما به پشتیبانی نیاز داریم و باید تمام انرژی خود را متمرکز کنیم تا کارمان تمام شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها