کد خبر: 416760
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۰:۱۱:۰۶
| |

چرا نجمه خدمتی بهترین ورزشکار دانشجو نشد؟

عدم انتخاب نجمه خدمتی به عنوان بهترین ورزشکار از سوی فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی سیاسی بود.

چرا نجمه خدمتی بهترین ورزشکار دانشجو نشد؟
کد خبر: 416760
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۰:۱۱:۰۶

اعتمادآنلاین| رییس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی اظهار کرد: عدم انتخاب نجمه خدمتی به عنوان بهترین ورزشکار از سوی فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی سیاسی و به دلیل دخالت روس‌ها بود.

محمدرضا دهخدا در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزشی دانشجویان در سال 1398، گفت: در بعد فنی و مشارکت بانوان عملکرد مطلوبی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی چهار سال گذشته به جای ماند و خوشبختانه براساس آمارهای موجود دستاوردها و مشارکت بانوان تاریخی و بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: کسب مقام دهم در یونیورسیاد 2017 چین‌تایپه با بالاترین مدال و کسب بالاترین مقام تیمی در بالاترین سطح ورزش کشور از جمله این دستاوردها بود و شاهد به دست آمدن بالاترین سطح مشارکت زنان در ورزش دانشجویی از پنج به 35 درصد طی سه دوره یونیورسیاد برگزار شده بود.

رییس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به این‌که بالاترین دریافت مدال در حوزه بانوان را در ورزش دانشجویی تجربه کرده‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر این بالاترین نفر - مدال را در تاپل ایتالیا در حوزه بانوان داشتیم و این در حالی بود که از 41 ورزشکار به بانوان کشور که 17 نفر آنها والیبالیست بود.

وی همچنین با اذعان به این مطلب که فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حوزه جذب حامیان مالی موفق نبود، تصریح کرد: این مساله به دلیل شرایط دانشگاهی بوده و موضوع دیگری که در آن توفیق به دست نیاوردیم کسب کرسی‌های مختلف بود که در حال حاضر نمی‌توانم نسبت به دلایل آن اشاره‌ای داشته باشم.

رییس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با بیان این‌که فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی چهار سال گذشته شفافیت مالی مناسبی داشت، اظهار کرد: خوشبختانه پس از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان در رویدادهای بین‌المللی ورزشی دانشجویان که امروز در حال برگزاری است دیگر تعهد مالی به فرد یا دستگاهی نداریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها