کد خبر: 401648
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۹:۱۱:۰۰
| |

خاویر تباس، رییس لالیگا:

بارسلونا با نیمار و مارتینس مذاکره‌ای نداشته است

خاویر تباس اعلام کرد بارسلونا با دو مهاجم برزیلی و آرژانتینی مذاکره‌ای نداشته است چون در بحران کرونا موضوعات مهمتری وجود دارند.

بارسلونا با نیمار و مارتینس مذاکره‌ای نداشته است
کد خبر: 401648
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| خاویر تباس، رییس لالیگا در یک مصاحبه درباره آینده این لیگ و مذاکره بارسلونا با نیمار و لائوتارو مارتینس صحبت کرد. لالیگا بیش از یک ماه است که به خاطر بحران کرونا متوقف شده است. تباس در این رابطه اظهار کرد: تا این لحظه به پایان دادن لیگ فکر نکرده‌ایم. مطمئن هستم که لالیگا دیر یا زود دوباره از سر گرفته خواهد شد. اگر مجبور شویم پایان لیگ را اعلام کنیم تیم های سقوط کرده و صعود کرده را معرفی خواهیم کرد. اگر یک تیم بخواهد بازی نکند روی همه تاثیر خواهد گذاشت. به احتمال فراوان تا دسامبر بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شود. ابتدا قرار است لیگ‌های داخلی به اتمام برسند و سپس رقابت های اروپایی همچون لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار شوند.

رییس لالیگا به مذاکره بارسلونا با نیمار و لائوتارو مارتینس اشاره کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد. دو طرف در حال مذاکره نیستند. آن ها بیشتر منتظر بازگشت لیگ‌ها هستند تا امضای قرارداد.

وی ادامه داد: هیچ باشگاه اروپایی به این موضوع فکر نمی‌کرد. آن ها به فکر تمام کردن لیگ و خسارت هایی که دیدند، هستند. همه چیز متوقف شده است. نه با نیمار و نه با لائوتارو مذاکره شده است. صحبت از مذاکره من را شگفت زده می کند. در بارسلونا چنین خبری نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها