تمجید تیلور از قهرمان کشتی ایران؛ «حسن» پادشاه است

جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در المپیک توکیو، ابراز امیدواری کرد یزدانی با حداکثر آمادگی در این رقابت‌ها حاضر شود.

تمجید تیلور از قهرمان کشتی ایران؛ «حسن» پادشاه است
کد خبر: 397216
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۸:۵۹:۵۷

اعتمادآنلاین| دیوید تیلور آزادکار وزن 86 کیلوگرم آمریکا و دارنده مدال طلای جهان 2018، یکی از شانس‌های اصلی کشتی آمریکا برای کسب مدال در المپیک توکیو است.

تیلور تاکنون 2 مرتبه برابر حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان رفته که در 2 مبارزه که در جام جهانی کرمانشاه و رقابت‌های جهانی 2018 مجارستان بود، به برتری رسید تا جدی‌ترین رقیب چهره شاخص کشتی ایران و جهان نام گیرد. تیلور پس از آسیب دیدگی شدیدی که داشت حضور در مسابقات جهانی 2019 را از دست داد، اما پس از ماه‌ها دوری از میادین چندی پیش موفق به قهرمانی در رقابت‌های پان آمریکن شد و به سهمیه المپیک رسید تا بسیاری از کشتی دوستان جهان منتظر رویارویی وی و حسن یزدانی، این‌بار در الممیک توکیو باشند.

تیلور بصورت زنده مصاحبه‌ای با صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی داشت که بیشتر آن درباره رقابت با حسن یزدانی بود، متن سوال و جواب‌ها را در ادامه می‌خوانید:

نظرت درباره رقابت با حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک چیست؟


حسن یزدانی رقیب سرسختی است، شرایط بدنی خوبی دارد و به سختی مبارزه می‌کند. اما من هم شرایط خوبی دارم و برایم مهم این است که حرکت رو به جلو داشته باشم.

در حال حاضر و در پی شیوع کرونا چگونه تمریناتت را ادامه میدهی؟


در شرایط فعلی بدلیل شیوع کرونا و قرنطینه، در گاراژ خانه ام تمرین میکنم تا از آمادگی بدنی دور نشوم. به محض مساعد شدن شرایط مانند گذشته به کمپ تمرینی می‌روم تا در آنجا تمرین کنم.

قطعا مسابقات جهانی 2019 را تماشا کردی. به جز یزدانی فکر میکنی رقیب سرسختی داشته باشی که در سطح جهانی تهدیدت کند و دوست داشته باشی با او کشتی بگیری؟


برایم سخت بود که بخاطر مصدومیت در خانه بنشینم و مسابقات جهانی را از خانه ببینم. به هر حال من با هر کشتی‌گیری دوست دارم کشتی بگیرم. قصد دارم در بهترین تورنمنت‌ها شرکت کنم و با همه رقیبان خوب روبرو بشوم، همانطور که در جام‌های جهانی و تورنمنت‌های روسیه شرکت کردم.

شاید برخی رقبا در شبکه‌های اجتماعی ارتباط چندان خوبی با هم ندارند، اما بعد از عمل جراحی که هر دو داشتید، اولین نفری که پیام داد و آرزوی بهبودی برای طرف مقابل کرد، شما دو نفر بودید. این رابطه را با وجود رقابتی که بین شما هست، چطور میبینید؟


ما احترام زیادی برای همدیگر قائل هستیم. او پسری خوب و رقیب بزرگی است، بنابراین صددرصد احترام زیادی برای او قائلم. ما رقابت سخت و پراسترسی با همدیگر داریم و وقتی مسابقه شروع میشود نهایت تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در مبارزه به کار میگیریم، اما بیرون مسابقه امیدوارم او سالم و سلامت باشد چرا که اگر این طور باشد، همدیگر را ترغیب میکنیم که حرکت رو به جلو داشته باشیم. ما میخواهیم با هم مبارزه کنیم. امیدوارم او در بهترین فرم آمادگی خود باشد تا یکسال دیگر باز هم در بالاترین سطحی که دارد با هم مبارزه کنیم.

تعداد زیادی از هواداران کشتی در ایران حمایت خوبی از تو در صفحات اجتماعی دارند و تو را به عنوان رقیب یزدانی دنبال میکنند.


هواداران ایرانی همیشه به من یادآوری می‌کنند که «حسن پادشاه است». کشتی در ایران طرفداران زیادی دارد، مانند فوتبال آمریکایی در آمریکا. وقتی یزدانی قهرمان المپیک شد، عکس‌ها و تصاویر او را دیدم که جمعیت زیادی او را احاطه کرده بودند. او چهره سرشناسی در ایران است و البته در جهان هم سرشناس است و این بخاطر نوع مبارزه او و موفقیت‌هایی است که در جوانی بدست آورده است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها