کد خبر: 391851
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۴۳:۱۲
| |

ماجرای تماس رونالدو با پرز و قرنطینه در برنابئو

حدود یک هفته پیش فلورنتینو پرز یک تماس غیرمنتظره دریافت کرد؛ پشت خط کسی نبود جز کریستیانو رونالدو.

ماجرای تماس رونالدو با پرز و قرنطینه در برنابئو
کد خبر: 391851
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۴۳:۱۲

اعتمادآنلاین| با توجه به تعلیق دیداهای سری‌آ ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کریستیانو رونالدو به این فکر افتاد که شاید این بهترین فرصت برای بازگشت به جایی باشد که 9 سال را در آن سپری کرده بود.

مرد پرتغالی با رییس باشگاه رئال مادرید تماس گرفت و همانطور که انتظار می‌رفت، برای تماشای ال‌کلاسیکو برگشت در سانتیاگو برنابئو دعوت شد.

پس از اطمینان از حضور رونالدو در برنابئو، رئال برای آماده سازی شرایط برای حضور یکی از ستاره‌های پیشین خود به تکاپو افتاد.

در ابتدا گمانه زنی‌هایی وجود داشت که وی را به جایگاه منتقل کنند اما با توجه به اینکه او هنوز فوتبال بازی می‌کند، بهترین کار اختصاص یک جایگاه اختصاصی به ستاره پرتغالی بود.

رئال دور تا دور برنابئو جایگاه‌های اختصاصی را برای چنین روزهایی تعبیه کرده است و این همانجایی بود که رونالدو اسکان داده شد.

سفیدپوشان هر کاری که می‌توانستند برای محدود کردن هجوم هواداران هیجان زده به سمت رونالدو، انجام دادند اما قرنطینه رونالدو غیرممکن بود چون او پیش از ورود به ورزشگاه در مادرید دیده شده بود.

بعد از پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو، رونالدو و کهکشانی‌ها پس از تجدید دیدار به ویژه با توجه به جدایی جنجالی در سال 2018، دست در دست هم با خوشحالی برنابئو را ترک کردند.

هیچکس نمی‌داند؛ شاید کلاغ قصه رونالدو دباره به مادرید برگردد..

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها