کد خبر: 377119
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۵۳:۵۲
| |

تمرین ملی پوش تیم قایقرانی با قایق فرسوده

یکی از ملی پوشان خراسان شمالی در تیم قایقرانی از کمبود امکانات ورزشی گلایه کرد و گفت: سطح امکانات ورزشی در تیم ملی قایقرانی پایین تر از امکانات سایر کشورها است.

تمرین ملی پوش تیم قایقرانی با قایق فرسوده
کد خبر: 377119
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۵۳:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ عطا زارعی، گفت: فرسوده بودن قایق ها، نبود پیست و لاین مناسب برای تمرین از مهمترین مشکلات ملی پوشان قایقرانی است.

وی با اشاره به اینکه البته خراسان شمالی دارای پیست برای تمرین ملی پوشان در سد شیرین دره بود، افزود: اما رسیدگی چندانی به آن نشد.

زارعی با بیان اینکه امسال تیم ملی قایقرانی برای تمرین به منظور حضور در مسابقات آسیایی در خراسان شمالی اردو زد، اظهارکرد: ملی پوشان با تمرین در سد شیرین دره موفق شدند تا در این دور از مسابقات مقام چهارم را در ماده 4 نفره روئینگ کسب کنند.

وی ادامه داد: اما بعد از اینکه اردوی تیم ملی در سد شیرین دره برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید، پیست نیز باز شد و اکنون پیستی برای تمرین در سد شیرین دره وجود ندارد.

این ملی پوش خراسان شمالی به قایق های فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: عمر قایق هایی که ملی پوشان با آن تمرین می کنند حداقل 10 سال است، از سوی دیگر هزینه هر فروند قایق 150 میلیون تومان است که رقم بالایی است.

وی با اشاره به مسابقات جهانی قایقرانی در سال آینده اظهارکرد: باید تمرین ها توسط ملی پوشان به منظور حضور در تیم و آمادگی و انتخاب آن ها برای حضور در مسابقات از الان صورت گیرد اما تعدادی از ملی پوشان که در سایر استان ها حضور دارند، حتی همین قایق فرسوده نیز در استان آن ها وجود ندارد.

زارعی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین نیازهای قایق ران ها، وجود یک پیست خوب با شرایط آب و هوایی که قرار است که در کشور هدف مسابقه برگزار کنیم، است.

وی در ادامه با بیان اینکه شش سال کشتی گیر بوده ام و به علت مشکلاتی از این ورزش کناره گیری کردم، گفت: بعد از یک سال دوری از ورزش با استعدادیابی انجام شده وارد رشته قایق رانی و سپس در تیم ملی حضور یافتم و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور داشتم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها