کد خبر: 372628
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۹:۲۱
| |

فرشاد پیوس:

وزارت ورزش روی انعقاد قرارداد مربیان خارجی نظارت کند

یک پیشکسوت تیم پرسپولیس می‌گوید وزارت ورزش و جوانان باید نظارت ویژه‌ای روی انعقاد قرارداد مربیان خارجی داشته باشد.

وزارت ورزش روی انعقاد قرارداد مربیان خارجی نظارت کند
کد خبر: 372628
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۹:۲۱

اعتمادآنلاین| فرشاد پیوس درباره مشکلات مالی که برای سرمربی پرسپولیس ایجاد شده اظهار کرد: محمد حسن انصاری‌فرد که زمانی از فوتبالیست‌های خوب ما بود نشان داده قدرت مدیریت خوبی هم دارد مطمئنا او می‌تواند مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند تا پرسپولیس مطالبات سرمربی خود را بپردازد. کالدرون تا به حال نتایج خوبی کسب کرده و اصلا خوب نیست که این مربی به خاطر مشکلات مالی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود.

او افزود: تا به حال مدیران باشگاه در تلاش بودند تا با تامین منابع مالی مطالبات مربیان خارجی و بازیکنان را بپردازند؛ من امیدوار هستم به زودی این اتفاق رخ بدهد اما سوال من از مدیران پیشین که قراردادها را امضا کردند این است که آیا زمانی که قرارداد می‌بستدید به فکر پرداخت آن هم بودید؟ چرا وقتی با مربیان خارجی قرارداد می‌بنیدید برای تامین منابع پرداخت آن فکری نمی‌کنید؟ این خوب نیست که سرمربی یک باشگاه بزرگ بیاید و بگوید از باشگاه ناراحت است.

پیوس تصریح کرد: من از وزارت ورزش و جوانان انتظار دارم نظارت ویژه‌ای روی انعقاد قرارداد مربیان خارجی داشته باشند؛ صحبت من البته فقط مربوط به پرسپولیس نمی‌شود بلکه می‌گویم باشگاهی که مشکلات مالی دارد و منابع درآمدی خاصی هم برایش تعریف نشده چرا باید با مربیان خارجی به راحتی قرارداد امضا کند؟ در این زمینه وزارت ورزش و جوانان باید تلاش بیش‌تری انجام دهند تا با نظارت روی انعقاد قرارداد مربیان خارجی باشگاه‌ها را مکلف کند ابتدا منابع پرداخت دستمزدها را مشخص کند و بعد قرارداد را به امضا برساند.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم با شناختی که از محمد حسن انصاری‌فرد دارم می‌دانیم مشکلات پرسپولیس به‌زودی برطرف می‌شود اما امیدوارم در آینده قبل از انعقاد قرارداد با مربیان خارجی فکری برای پرداخت دستمزدها انجام بشود. مطمئنا مشکلات پرسپولیس در آینده نزدیک برطرف می‌شود و هواداران نباید نگران آینده باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها