کد خبر: 371743
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۰:۳۳:۴۱
| |

نصیری پس از قهرمانی در روئینگ کاپ آسیا:

برای انتخابی المپیک دلم قرص شد

قهرمان روئینگ کاپ آسیا گفت: در کاپ آسیا تجربه دیگری به دست آوردم که تاکتیکم را تغییر دهم و امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را هم بگیرم.

برای انتخابی المپیک دلم قرص شد
کد خبر: 371743
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۰:۳۳:۴۱

اعتمادآنلاین| بهمن نصیری، قهرمان روئینگ کاپ آسیا درباره ی کسب مدال طلا در مسابقات روئینگ کاپ آسیا تایلند بیان کرد: در کاپ آسیایی آمده بودم از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنم. دو حریف داشتم که خوب بودند و جالب این است یکی از آنها را اصلا ندیده بودم. در این مسابقات تجربه دیگری به دست آوردم که تاکتیکم را عوض کنم. تجربه مربی ام نیز خیلی به من کمک کرد و اگر نکته ای که مربی به من گفت را عمل نمی کردم، مدال گرفتن برایم سخت می شد چه برسد به اینکه بخواهم طلا بگیرم.

او ادامه داد: من دو مدال طلای قهرمانی آسیا و کاپ آسیایی را پشت سر هم گرفتم و این دو مدال خیلی برایم ارزش دارد. تمرینات فشرده ای در این یک ماه انجام دادم و با وجود تمرین در پیست کوچکی که داشتم اما عملکرد خوبی از خود نشان دادم. برای اینکه در مسابقات انتخابی المپیک هم موفق شوم، بیشتر دلم قرص شد. امیدوارم با کمک فدراسیون و مربی تیم ملی بتوانم سهمیه المپیک را هم بگیرم.

نصیری با اشاره به حل شدن مشکل خرید قایق های روئینگ تصریح کرد: واقعا خیلی خوشحالم. از آنجا که قایقی که تمرین می کردیم با قایقی که مسابقه می دادیم متفاوت بود، وقتی به مسابقه می‌آمدم باید یک روز با آن کلنجار می رفتم که تنظیم آن مانند قایق ایران شود. اما وقتی در تمرین هم قایقی مشابه آنچه با آن مسابقه می دهیم، داشته باشیم سریع تر تنظیمات را انجام می دهم و زیاد وقتم را نمی گیرد. همچنین عملکردم هم خیلی بهتر می‌شود.

او با اشاره به نتایج روئینگ در مسابقات اخیر گفت: امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به روئینگ کنند چون دارد خوب خودش را نشان می دهد. ما هم به حمایت احتیاج داریم تا اردوهای خوبی داشته باشیم و در نهایت سهمیه المپیک بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها