کد خبر: 371591
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از بی‌نظمی در فوتبال ایران:

تیم‌های فوتبال ایران قربانی بی‌برنامگی سازمان لیگ

آیا آلودگی هوای تهران دلیل اصلی سازمان لیگ برای لغو این بازی بود؟ جواب این سوال را باید در برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ دنبال کرد.

حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02 دانلود ویدیو
کد خبر: 371591
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دیدار استقلال و سپاهان در رقابت‌های جام حذفی که قرار بود در شهر تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا لغو شد. اتفاقی که باعث ناراحتی مسئولان سپاهان و همچنین برخی هواداران فوتبال شد.

اما آیا آلودگی هوای تهران دلیل اصلی سازمان لیگ برای لغو این بازی بود؟ جواب این سوال را باید در برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ دنبال کرد.

مسئولان فوتبال ایران در حالی برنامه بازی‌های لیگ و جام حذفی را اعلام می‌کنند که اصلاً توجهی به برنامه‌های تیم ملی فوتبال و تیم امید ندارند.

آنها بازی‌ها را درست در روزهایی قرار می‌دهند که یا تیم ملی بازی دارد یا امیدهای ایران برای برگزاری اردو می‌خواهند راهی یک کشور خارجی شوند.

دیدار استقلال و سپاهان هم درست به خاطر برگزاری اردوی تیم امید در قطر لغو شده و آلودگی هوای تهران هم تنها بهانه ای برای این تصمیم بود.

حمید استیلی مربی امیدهای ایران چند ماهی است که با باشگاه‌های لیگ برتری به مشکل خورده است. او اصرار دارد بازیکنان امید را در همه اردوها در اختیار داشته باشد؛ اما باشگاه‌ها به خاطر بازی‌های حساسی که در لیگ برتر دارند اجازه حضور بازیکنان‌شان در اردوهای تیم امید را نمی‌دهند. حالا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با لغو بازی‌های جام حذفی می‌کوشند تا تیم امید را با همه بازیکنانش راهی اردوی قطر کنند.

سازمان لیگ دیدار استقلال و سپاهان را لغو کرده و همین اتفاق باعث شده مدیران سپاهان حسابی از این اتفاق ناراحت باشند.

تابش مدیرعامل سپاهان پیش تر گفته بود لغو این دیدار موجب می‌شود برنامه‌های این تیم در ادامه فصل به مشکل بخورد و امیدوار است که هوای تهران بارانی شود تا این بازی به تعویق نیفتد.

هرچند تابش مخالف لغو این بازی بود اما این بازی قبل از آلدوگی هوای تهران لغو شد تا باعث ناراحتی باشگاه سپاهان و دیگر اهالی فوتبال شود.

طبق قوانین لغو بازی‌ها به دلیل آلودگی هوا باید در روز بازی و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی صورت بگیرد، اما سازمان لیگ به دلیل اشتباه در برنامه‌ریزی خودش خارج از قوانین بازی‌های لیگ و جام حذفی را لغو می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها