چرا سلطانی‌فر به استعفای داورزنی واکنش نشان نمی‌دهد؟

با وجود گذشت چند روز از استعفای محمدرضا داورزنی، وزیر ورزش و جوانان واکنشی به این موضوع نداشته و مشخص نیست این استعفا مورد پذیرش قرار گرفته یا خیر.

چرا سلطانی‌فر به استعفای داورزنی واکنش نشان نمی‌دهد؟
کد خبر: 360806
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۹:۵۸:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ پنج روز از خبر کوتاه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد استعفای معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه می‌گذرد. سایت وزارت ورزش روز دوشنبه 20 آبان ماه نوشت: «محمدرضا داورزنی به علت نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از سمت خود به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعفا و آن را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تقدیم کرد.»

داورزنی پیش از ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفته بود که اگر در این انتخابات شرکت کند، ابتدا از سمت خود در وزارت ورزش کناره‌گیری خواهد کرد. با این وجود او از پست خود کنار نرفت و در انتخابات هم ثبت نام کرد. پس از ثبت نام داورزنی، وزارت ورزش اعلام کرد که این اتفاق مغایرتی با قانون ندارد و داورزنی می‌تواند همچنان معاون وزیر باقی بماند. وزارت ورزش همچنین اعلام کرده بود که اگر داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شود هم می‌تواند همچنان به عنوان سرپرست معاونت وزارت ورزش و جوانان، به کار خود ادامه دهد.

با این وجود، دو روز پس از اعلام رسمی اسامی نامزدهایی که تائید صلاحیت شده‌اند، داورزنی استعفای خود را به وزیر ورزش تقدیم کرد تا بدون مشکل در انتخابات شرکت کند. با این حال و با گذشت 5 روز هنوز وزارت ورزش، خبری درباره اینکه وزیر ورزش و جوانان با این استعفا موافقت کرده یا نه، اعلام و منتشر نکرده است. پس از هر استعفا، پذیرش یا عدم پذیرش آن مطرح است اما عدم واکنش مسعود سلطانی‌فر به این موضوع شائبه‌های زیادی را به وجود می‌آورد.

انتخابات فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 29 آبان برگزار می‌شود و عدم اعلام نظر و موضع وزیر در مورد رد یا قبول استعفای معاونش امتیاز ویژه‌ای است که وزارت ورزش به داورزنی داده تا هم راه پس داشته باشد و هم راه پیش. به این ترتیب داورزنی چه در صورت موفقیت و چه عدم موفقیت در انتخابات فدراسیون والیبال، هیچ چیزی از دست نخواهد داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها