کد خبر: 357874
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

والورده پس از تساوی در مقابل اسلاویا پراگ:

هنوز صدرنشین هستیم

سرمربی آبی اناری ها به تساوی ناامید کننده تیمش در دیدار برابر اسلاویا پراگ واکنش نشان داد.

هنوز صدرنشین هستیم
کد خبر: 357874
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از اسپورت، یکی از عجیب ترین نتایج دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ رخ داد.

بارسلونا درحالیکه برابر هواداران خودی از اسلاویا پراگ پذیرایی کرد با تساوی بدون گل متوقف شد تا انتقادها از والورده و بازیکنان بالا رود و صدای اعتراض هواداران در نوکمپ شنیده شود.

والورده در نشست خبری بعد از بازی گفت:تساوی تلخی بود و طبیعی است که از این نتیجه راضی نباشیم اما هنوز در صدر جدول رده بندی جای داریم و اگر در دیدار بعدی به پیروزی دست پیدا کنیم به دور بعد راه پیدا خواهیم کرد.

او ادامه داد: باید در دیدار بعدی خود بهتر از این ظاهر شویم. در گروه بسیار سختی قرار داریم. ما برابر لوانته تن به شکست دادیم و الان هم به تساوی رسیدیم اما این تنها یک لغزش است و اطمینان داریم که این شرایط را پشت سر می گذاریم و دوباره به اوج برمی گردیم.

والورده درباره تعویض بوسکتس در دقیقه 65 گفـت: بوسکتس از ناحیه گلو احساس درد داشت و در بین دو نیمه استفراغ کرد و به همین خاطر تعویضش کردم. خوشبختانه او آسیب دیدگی عضله ای ندارد و می تواند در دیدار بعدی تیم را همراهی کند.

سرمربی آبی اناری ها درباره عملکرد آنتوان گریزمان هم گفت:گریزمان با تیم هماهنگ شده و کمک زیادی به ما می کند. او می تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

والورده در پایان گفت: طبیعی است که انتقادها از ما زیاد شود. وقتی تیم بد نتیجه می گیرد انتقاد هم وجود دارد. همه تیم ها چنین شرایطی را تحمل می کنند و این باعث می شود تا من بسیار بدبین نباشم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها