کد خبر: 354842
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۴:۲۱:۱۷
| |

مدال نقره اکبرزاده در رقابتهای تکواندوی نظامیان جهان

در سومین روز از هفتمین دوره تکواندوی نظامیان جهان، ایمان اکبرزاده به مدال نقره رسید و جمع مدال های تکواندوی ایران تا پایان روز سوم را به عدد 4 رساند.

مدال نقره اکبرزاده در رقابتهای تکواندوی نظامیان جهان
کد خبر: 354842
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۴:۲۱:۱۷

اعتمادآنلاین| هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان (سیزم) 2019 در بخش تکواندو با حضور 244 هوگوپوش از 47 کشور از روز چهارشنبه - یکم آبان‌ماه در "ووهان" چین آغاز شد و فردا به پایان می رسد.


در سومین روز این رقابت ها، مبارزات اوزان 54- و 63- کیلوگرم برگزار شد که ایمان اکبرزاده و کامران مردانی پور نمایندگان تکواندو ایران بودند که اکبرزاده موفق شد نقره این رویداد را کسب کند.


ایمان اکبرزاده در نخستین دیدار نماینده قطر را 25 بر 2 شکست داد، در ادامه هوگوپوش یونان را 24 بر 4 از پیش رو برداشت، سپس بر نماینده آمریکا 22 بر یک غلبه کرد. ایمان در مرحله نیمه نهایی نیز برابر نماینده مصر 16 بر 5 به برتری رسید اما در فینال را 31 بر 22 به هوگوپوش برزیلی واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

اما کامران مردانی پور در وزن 63- کیلوگرم از کسب مدال بازماند. وی ابتدا نماینده کلمبیا را 21 بر یک از پیش رو برداشت و در دومین دیدار موفق شد هوگوپوش ایتالیا را 18 بر 14 شکست دهد اما در سومین مبارزه نتیجه را 25 بر 12 به نماینده ازبکستان واگذار کرد و حذف شد.


پیش از این امیرمحمد بخشی، محمدحسن پلنگ افکن و محمدمهدی عمادی نیز موفق به کسب مدال برنز در این رقابت ها شده اند.


هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.


رقابت‌های المپیک نظامیان جهان G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها