کد خبر: 335904
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۲۴:۴۰
| |

هادی طباطبایی:

کادر فنی و بازیکنان استقلال به زمان نیاز دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است دلیل اصلی عدم نتیجه‌گیری مناسب این تیم در شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به تفکرات سرمربی جدید که با داشته‌های این تیم همخوانی ندارد باز می‌گردد.

کادر فنی و بازیکنان استقلال به زمان نیاز دارند
کد خبر: 335904
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۲۴:۴۰

اعتمادآنلاین| تیم استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ماشین سازی شکست خورد و در دومین دیدار خود در چارچوب این رقابت‌ها نیز با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان متوقف شد.


این روزها کسب نتایج ضعیف پسران آبی نگرانی هواداران را که پس از مدت‌ها به موفقیت این تیم در مسابقات داخلی و خارجی دل خوش کرده بودند، بیشتر از قبل کرده است.


در همین ارتباط شب گذشته نیز هواداران خشمگین که از مساوی تیم شان برابر فولاد ناراضی بودند سر دروازه بان دوم تیم را شکستند و علیه مسئولان تیم شعار سر دادند.


افزون بر این، هواداران خشمگین نسبت به قضاوت تیم داوری این دیدار نیز اعتراض کردند خشم آنان از عملکرد داوری به حدی بود که داوران با پوشش حمایتی ماموران از ورزشگاه خارج شدند.


«هادی طباطبایی» با بیان اینکه استقلال تیم جدیدی شده است و کادر فنی و بازیکنان برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند، افزود: مسئولان این تیم پس از تغییر در کادر فنی، ترکیب بازیکنان را نیز دستخوش تغییرات فراوان کردند و این مساله به تیم آسیب زده است.


به گفته وی جابه‌جایی هزینه دارد و استقلال هزینه آن را با کسب نتایج ضعیف می پردازد اما ای کاش روند تغییرات به این سرعت انجام نمی‌شد تا سرمربی جدید برای پیاده کردن تفکرات خود در زمین این گونه دستش خالی نمی‌ماند.


به اعتقاد وی شیوه بازی که استقلال ارائه می‌دهد با این بازیکنان جواب نمی دهد بازی سازی در این تیم از خط دفاع شروع شده و توپ به هافبک ها داده می‌شود در این شیوه بازی، بازیکنانی که در خط حمله بازی می‌کنند باید تحرک بیشتری داشته باشند که در تیم استقلال اینگونه نیست.


وی افزود: از طرفی بازیکنان این تیم توانایی خوبی در بازی در زمین کوچک را ندارند و این ناهمگونی‌ها کادر فنی را دچار مشکل کرده است.


طباطبایی تاکید کرد: استقلال به زمان نیاز دارد بازیکنان علاوه بر اینکه نمی‌توانند درخواست سرمربی را در زمین به خوبی به اجرا درآورند با یکدیگر نیز هماهنگ نیستند از این رو برقراری توازن و تناسب در تیم، کار دشوار و سختی است.


وی با گلایه از مسئولان باشگاه استقلال که این وضعیت را در این تیم بوجود آوردند، افزود: با تغییراتی که صورت گرفته به آینده این تیم در کوتاه مدت نیز نمی‌توان امیدوار بود معتقدم مدیریت باشگاه از قبل باید به این مساله فکر می کرد و با درایت دست به جابه‌جایی گسترده در تیم می‌زد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها