کد خبر: 333284
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۱:۵۲:۳۵
| |

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال:

آموزش صحیح نیاز فوتبال است

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: برای موفقیت رده‌های پایه، برنامه بلند مدت داریم تا روند پیشرفت بازیکنان، مربیان و مسئولان این رده را فراهم کنیم.

آموزش صحیح نیاز فوتبال است
کد خبر: 333284
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۱:۵۲:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ «ابراهیم شکوری» امروز جمعه در مراسم افتتاحیه همایش یک روزه مربیان فوتبال پایه کشور افزود: سیاست فدراسیون اجرای دوره‌های حرفه‌ای برای بازیکنان، مربیان و داوران فوتبال است که بدون شک با تلاش و برنامه‌ریزی مستمر این امر اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: کمیته جوانان فدراسیون با گردهمایی خانواده فوتبال اتفاق مثبتی را رقم زد و امسال نیز به مدت 10 روز میزبان بیش از دو هزار و 500 استعداد فوتبال و فوتسال کشور در استان‌های قم، البرز و ساری هستیم.

وی گفت: در فوتبال ساحلی، ساری میزبان است و در بخش فوتبال دختران و پسران استان البرز میزبان خواهد بود، میزبانی فوتسال دختران نیز برعهده استان تهران و فوتسال پسران با همکاری استان قم انجام خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون افزود: امیدواریم سیاست‌های فدراسیون فوتبال برای برنامه‌های بلندمدتی که در نظر گرفته به موفقیت ختم شود.

همچنین «اکبر محمدی» مسئول کمیته جوانان و پایه فدراسیون فوتبال دراین خصوص اظهار داشت: آموزش صحیح نیاز فوتبال است و در این راه باید افرادی که با عشق تلاش می‌کنند و به موفقیت امیدوارند از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

«منصور بیک وردی» رئیس هیات فوتبال استان البرز نیز در سخنانی گفت: این استان میزبان 5 رویداد بررگ فوتبالی کشور است که برای این موضوع به خود می‌بالد و با وجود فشردگی کار، امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای مربیان رده‌های پایه کشور باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها