کد خبر: 330370
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

بازیکن فیورنتینا دلیل اصلی جدایی استراماچونی از استقلال

«جیان‌لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار مطرح اسکای اسپورت ایتالیا در ادامه گزارش‌های خود از دیگر دلایل «آندره آ استراماچونی» برای تصمیم به جدایی از استقلال پرده برداشت و مدعی شد که در جلسه امروز مابین طرفین، احتمال فسخ دوطرفه قرارداد وجود دارد.

بازیکن فیورنتینا دلیل اصلی جدایی استراماچونی از استقلال
کد خبر: 330370
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دی‌مارتزیو در گزارش خود آورده است: بازیکن فیورنتینا تنها یک قدم با تهران فاصله داشت اما باشگاه با مذاکرات پشت پرده از انتقال کنار کشید؛ این یکی از دلایل بروز اختلاف مابین استراماچونی و استقلال است.

در حقیقت ریشه اختلافات از بازار نقل و انتقالات نشات می‌گیرد و به طور مشخص سرنخ آن به مرد فرانسوی 36 ساله فیورنتینا می‌رسد.

سرمربی اسبق اینتر میلان خواهان جذب «سیریل تیرو» بود؛ بازیکنی که قرار بود با ملحق شدن به دیاباته زوج خط حمله آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ استراماچونی در سال 2012 نیز خواهان جذب او توسط اینتر بود و این درخواست را به صراحت مطرح کرد؛ 75 گل در 258 بازی در سری آ به هیچ عنوان عدد کمی نیست.

با این حال، با وجود چراغ سبز شخص بازیکن و همچنین بنفش‌ها پس از مذاکرات طولانی، استقلال پا پس کشید و استراماچونی هیچ اطلاعی از این موضوع نداشت و تنها پس از منتفی شدن عملیات انتقال از آن آگاه شد.

این در حالی است که مرد فرانسوی به لطف دخالت مدیر برنامه اسبق خود (یکی از مشهورترین وکیل و مدیربرنامه‌های ایرانی) جواب مثبت داده بود و باشگاه بدون توجه به این موضوع و به رغم توافق اولیه منصرف شد و حالا متقاعد کردن این بازیکن برای آمدن به ایران امکان پذیر نیست.

در واقع پس از بی‌نتیجه ماندن پرونده انتقال «درامه»، «میلیچ» و «پوکیارلی»، حادثه ای مشابه خارج از توافقات اولیه رخ داده است؛ لیگ برتر ایران کمتر از 10 روز دیگر آغاز می‌شود و استقلال باید نخستین بازی خود را مقابل ماشین‌سازی انجام دهد و تنها خرید خارجی این تیم دیاباته است و این در حالی است که سهمیه خارجی‌های استقلال 4 بازیکن است.

شرایط پیچیده تر از پیش: قرار است امروز جلسه ای مابین «فدریکو پاستورلو» مدیر برنامه استراماچونی و «امیرحسین فتحی» مدیرعامل استقلال برگزار شود و موضوع آن هم بحث و تبادل نظر در مورد فسخ دوطرفه قرارداد مرد ایتالیایی به همراه تمام اعضای کادر فنی او است.

و دلیل تمام این اتفاقات عملی نشدن تعهدات فنی و منحرف شدن مسیر بلندپروازی های باشگاه در راستای ساختن پروژه ای موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها