کد خبر: 324540
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۰:۳۹:۱۸
| |

سرمربی تیم والیبال جوانان برزیل:

امشب بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان برزیل گفت: ایران تیم قدرتمندی است و کار سختی مقابل این تیم داریم و من بازی شماره 12 ایران را دوست دارم چرا که او مفید بازی نمی‌کند.

امشب بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت
کد خبر: 324540
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۰:۳۹:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ جیووانی گاویو، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان برزیل درباره بازی مقابل ایران در نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان 2019 در بحرین، گفت: امشب بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت. همه تیم‌های حاضر در این مرحله سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را نمایش دهند و برای برنده شدن تلاش می‌کنند، ایران هم چنین شرایطی دارد. من فکر می‌کنم که بازی زیبایی خواهد بود. هر دو تیم می‌خواهند با قدرت بازی کنند و این بازی یک چالش بزرگ برای ما است.

او ادامه داد: ما کار سختی را شروع کرده‌ایم و باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. ما (برزیل) بعضی اوقات برنده بوده‌ایم و گاهی اوقات باخته‌ایم، اما در نهایت ما توانایی تغییر داشتیم. مقابل روسیه بازی زیبایی انجام دادیم، اما مشکل این‌جاست که بعضی اوقات احساس می‌کنم تیم من خوب بازی می‌کند اما به یکباره تغییر رویه می‌دهد و بد بازی می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان برزیل در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعود کننده به فینال، گفت: وافعا نمی‌دانم. این موضوع بستگی به این دارد که بازیکنان 4 تیمی که به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، از لحاظ ذهنی چه شرایطی دارند. به طور مثال تیم ایران واقعا تیم آماده‌ای است. البته ایتالیا هم خوب بازی می‌کند.

گاویو در مورد شناختش از والیبال ایران، گفت: ایران کشور شگفت انگیزی است و والیبال در ایران تماشاگران و طرفداران زیادی دارد که این موضوع خیلی زیبا وهیجان انگیز است.

او درباره این که کدام تیم شانس بیش‌تری برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد؟ تصریح کرد: من فکر می‌کنم ایتالیا بهترین تیم است، اما ایران هم بسیار قدرتمند است و همه می‌توانند این موضوع را ببینند، چرا که این موضوع یک حقیقت است. هرسال شما (تیم ایران) بهتر بازی می‌کنید و مشخص است که در حال پیشرفت هستید. من بازی بازیکن شماره 12 (امیرحسین اسفندیار) ایران را دوست دارم. او خیلی خوب و مثبت بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها