کد خبر: 321583
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۰۹:۰۵:۰۶
| |

انصاری‌فرد:

استقلال و پرسپولیس به فوتبال زنان اهمیت نمی‌دهند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال ارزشی برای فوتبال زنان قائل نیستند و تنها به تبلیغات بالای فوتبال مردان اهمیت می‌دهند.

استقلال و پرسپولیس به فوتبال زنان اهمیت نمی‌دهند
کد خبر: 321583
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۰۹:۰۵:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ عباس انصاری‌فرد اظهار داشت: سرخآبی‌ها باید برنامه‌ریزی مدون و درستی را برای راه‌اندازی فوتبال زنان در باشگاه‌های خود داشته باشند. زیرا ورزش زنان در ایران بسیار اهمیت دارد و اگر در این حوزه تیم‌داری شود خیلی از مسائل اجتماعی برطرف خواهد شد. اما کسی به فکر تیم‌داری از فوتبال زنان نیست و مدیران این 2 باشگاه تنها به دنبال کارهایی توو چشم و مشخص هستند. به همین دلیل متأسفانه به فکر ورزش زنان نیستند.

وی افزود: اما باید به ورزش زنان رسیدگی شود و همه باشگاه‌ها در آن شرکت داشته باشند. به خصوص پرسپولیس و استقلال که هواداران زیادی دارند و خیلی از هواداران این باشگاه را زنان تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس بیان کرد: مدیران پرسپولیس و استقلال اهمیتی به فوتبال زنان نمی‌دهند و تنها تبلیغات برای آنها مهم است. همان تبلیغاتی که در فوتبال مردان وجود دارد. آنها تصور می‌کنند اگر به تیم‌داری فوتبال زنان بپردازند، این تیم‌ها در جامعه و سطح بین‌المللی مطرح نشوند. گرچه درآمدزایی نیز یک طرف این قضیه محسوب می‌شود و همین عوامل این مدیران را نسبت به فوتبال زنان بی‌اهمیت کرده است.

وی عنوان کرد: بعید می‌دانم باشگاه پرسپولیس بودجه تیم‌داری از فوتبال زنان را داشته باشد. در واقع فشارهای بیرونی و ارگان‌های بین‌المللی باشگاه‌ها را وادار می‌کند تا اندکی وارد تیم‌داری زنان شوند، در غیر این صورت اگر این فشارها نباشد همان مقدار کم هم وجود ندارد.

انصاری فرد یادآور شد: در زمان مدیریت خودم در باشگاه پرسپولیس، در رشته‌های زنان تیم‌داری می‌کردیم. سرخآبی‌ها باید به صورت فعال و حرفه‌ای وارد این قضیه بشوند و باید تیم‌های زنان این 2 باشگاه در سطح بین‌المللی و در رشته‌های مختلف شرکت کنند. آنها باید فعال و حرفه‌ای باشد و حتی بازیکن خارجی بگیرند و در مسابقات بین‌المللی شرکت داشته باشند. اگر باشگاه‌ها در این زمینه‌ها وارد شوند، رغبت حضور زنان به فوتبال و هواداران آن بیشتر می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها