کد خبر: 293315
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۳:۴۱:۰۴
| |

مونتلا:

نتیجه اعتراض مداوم به شکست مازوخیسم است

«وینچنزو مونتلا» پس از شکست فیورنتینا مقابل آ.ث میلان از هواداران تیمش خواست تا از اعتراض کردن دست بردارند چرا که حاصل این اتفاق تنها و تنها «مازوخیسم» یا همان خودآزاری است.

نتیجه اعتراض مداوم به شکست مازوخیسم است
کد خبر: 293315
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۳:۴۱:۰۴

اعتمادآنلاین| تارنمای فوتبال ایتالیا روز یکشنبه نوشت: بنفش پوشان در حالی پنجمین شکست متوالی فصل خود را متحمل شدند که در 6 بازی اخیر خود تنها یک گل زده و در 12 بازی اخیر هیچ بردی کسب نکرده اند.


در این بین، مونتلا اظهار داشت: از لحاظ روانی آمادگی بازی 90 دقیقه ای را نداریم به ویژه با توجه به شرایط متشنج داخل شهر؛ اولین نشانه بروز سختی ها هم این است که ما تمامی عناصر مورد نیاز برای فوتبال بازی کردن را از دست داده ام.


وی ادامه داد: این تیم وحشت زده است؛ گویی برای گل خوردن از حریفان منتظریم و اعتماد به نفسمان را از دست داده ایم.


ادامه دار بودن تنش در شهر فلورانس و ورزشگاه استادیو فرانچی موجب شد تا هواداران افراطی بنفش ها به نشانه اعتراض سکوها را در نیمه نخست بازی خالی کرده و یا در سکوت محض به تماشای بازی بنشینند.


مونتلا در این خصوص تاکید کرد: نیمه دوم شرایط به مراتب بهتر بود؛ شجاعت، اراده و تمرکز به وضوح قابل دیدن بود و فکر می کنم این بهبود در روند بازی، به بازگشت تماشاگران به سکوها بی ربط نباشد؛ می خواهم بین تیم و هواداران اتحاد وجود داشته باشد در غیر این صورت چیزی جز «خودآزاری» برای ما باقی نمی ماند و این اتفاق نه برای فیورنتینا خوب است و نه برای فلورانس.


مونتلا در مورد دیدار دوباره با «گنارو گتوسو» خاطرنشان کرد: از دیدن دوباره گتوسو خوشحال شدم؛ ما دوستان فوق العاده ای بودیم؛ طی چند ماه اخیر خوراک خوبی برای رسانه ها ایجاد کردیم تا ستون های خبری خود را با شایعات در مورد ما پُر کنند اما همچنان دوستان خوبی هستیم.


گتوسو پس از بازی مدعی شد که به دلیل متدهایی تمرینی که مونتلا برای فیورنتینا استفاده کرده بود، سطح آمادگی بدنی تیمش در جریان بازی کاهش یافته بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها