کد خبر: 293103
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۸:۴۹:۰۰
| |

خلیل زاده:

از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ با قهرمانی این تساوی را جبران می کنیم

«شجاع خلیل زاده» بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تمامی تیم ها هنگامی که به پرسپولیس می رسند انگیزه زیادی دارند اما در سایر مسابقات خود چهار گل می خورند.

از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ با قهرمانی این تساوی را جبران می کنیم
کد خبر: 293103
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۸:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شجاع خلیل زاده پس از کسب تساوی یک بریک تیمش دردیدار برابر ماشین سازی تبریز و به تعویق افتادن قهرمانی شان در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، افزود: باید دراین دیدار گل های بیشتری به ثمر می رساندیم و این دیدار را می بردیم.


وی افزود: از تمامی هواداران و آنانی که برای جشن قهرمانی به ورزشگاه آمده بودند عذر خواهی کرده و امیدوارم دیدار بعدی را با پیروزی پشت سر بگذ اریم و با قهرمانی این تساوی را جبران کنیم.


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنالتی که به سود تیمش دردیدار امشب گرفته شد نیز گفت: داور درآن صحنه صد درصد و به درستی اعلام پنالتی کرد و این درحالی است که 2 تا 3 پنالتی دیگر را به سود تیم ما نگرفت.


وی درپاسخ به این سئوال که به نظر می رسد بازیکنان تیم پرسپولیس خسته هستند، اظهارداشت: درست است ما خسته ایم و ازابتدای لیگ داریم بازی می کنیم و توان دیگری برای ما نمانده است با این همه امیدواریم دردیدار پایانی و کسب برد لیگ را با خوبی به پایان برسانیم.


وی درپاسخ به این سئوال که آیا فصل آینده در این تیم می ماند گفت: بعد از آخرین بازی با مسئولان باشگاه صحبت می کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها