کد خبر: 291703
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۲:۳۶:۱۲
| |

وینسنت کمپانی:

گفتند شوت نزن اما توجه نکردم

«وینسنت کمپانی» کاپیتان تیم منچسترسیتی اذعان داشت که شنیدن صدای هم تیمی هایش که در بازی شب گذشته مقابل لسترسیتی از وی می خواستند 'شوت نزند'، او را برای این کار مصمم تر کرده است.

گفتند شوت نزن اما توجه نکردم
کد خبر: 291703
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۲:۳۶:۱۲

اعتمادآنلاین| روزنامه دیلی میل انگلیس روز سه شنبه نوشت: کمپانی نخستین گل خارج از محوطه جریمه ای خود را در لیگ برتر انگلیس با شوتی سهمگین از فاصله 26 متری به شکلی بی نقص به کنج دروازه لستر فرستاد؛ گلی که در دقیقه 70 بازی به ثمر رسید و سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر جزیره را همچنان در دستان شاگردان «پپ گواردیولا» نگه داشت تا آبی آسمانی های منچستر با یک امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی لیورپول صدرنشین بمانند.


با این حال، در تصاویر تلویزیونی پایان بازی «سرخیو آگوئرو» مهاجم آرژانتینی سیتی در حالی دیده می شود که به شوخی در حال گفتن این کلمات به کمپانی است: وینی، گفتم شوت نزن، نه وینی، نه!!


در این بین، کمپانی پس از بازی اظهار داشت: کمی ناراحت شده بودم چون همه می گفتند شوت نزن و این جمله برای من واقعا آزار دهنده بود؛ این همه راه نیامده ام تا جوان های تیم در مورد شوت زدن یا نزدن من اظهار نظر کنند.


وی ادامه داد: در تمرینات گل های این شکلی زیاد زده ام؛ بعد از 15 سال بازی کردن در سطح اول فوتبال باید می دیدم که می گویند شوت نزن.


این در حالی است که گواردیولا در پاسخ به پرسش خبرنگار اسکای اسپورت مبنی بر فکری که در هنگام گارد گرفتن کمپانی برای شوت زدن از ذهنش عبور کرده، اظهار داشت: شوت نزن، پاس بده؛ این فکری بود که کردم اما او تصمیم خوبی گرفت؛ خیلی اعتماد نداشتم اما فوتبال این است؛ بارها گفته ام هنرمندان شبیه فوتبالیست ها هستند؛ آنها در کسری از ثانیه تصمیم می گیرند؛ کمپانی اعتقاد داشت که گل می زند و به خودش باور داشت و باعث شد سه امتیاز بازی را بگیریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها