کد خبر: 290653
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۲:۱۰
| |

واکنش سرپرست جدید فدراسیون کشتی به تغییر مربی تیم‌های ملی

سرپرست فدراسیون کشتی اطمینان داد که هیچ حقی از کاندیداهای فدراسیون کشتی ضایع شود. او همچنین اعلام کرد در کادر فنی تیمهای ملی بزرگسالان تغییری نخواهد بود.

واکنش سرپرست جدید فدراسیون کشتی به تغییر مربی تیم‌های ملی
کد خبر: 290653
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۲:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهروز نعمتی که روز پنجشنبه از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب شد، در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از قبول مسئولیت با بزرگان کشتی مشورت خواهیم کرد تا برنامه‌های فدراسیون به خوبی پیش رود و هر چه زودتر کار برگزاری انتخابات را انجام دهیم. کشتی نیاز به همدلی و کمک همه افراد دارد و به عنوان کوچک‌ترین عضو از همه قهرمانان و پیشکسوتان تمنا دارم که به کشتی کمک کنند تا در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی بدست آوریم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی تا مسابقات جهانی قزاقستان که برای کسب سهمیه المپیک است، بهتر است انتخابات فدراسیون قبل از مسابقات جهانی برگزار شود یا باید به پس از آن موکول شود، اظهار کرد: دوره سرپرستی قانونی شش ماهه است اما تلاشم این است هر چه زودتر مجمع انتخابات را برگزار کنیم تا کشتی از بلاتکلیفی خارج شود. درست است که زمان زیادی تا مسابقات جهانی قزاقستان نداریم اما تلاش می‌کنیم حتی قبل از مسابقات جهانی رئیس فدراسیون مشخص شود.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون کشتی درباره اینکه آیا در کادر فنی تیم‌های ملی تغییری خواهیم داشت؟ پاسخ داد: خوشبختانه در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج بسیار خوبی برای کشتی رقم خورد و در هر دو رشته فرنگی و آزاد قهرمان شدیم. کادرهای فنی آزاد و فرنگی جزو بزرگان کشتی هستند و تلاش می‌کنیم با هم افزایی بیشتر پشتیبان آنها باشیم تا برنامه‌های فنی به بهترین شکل اجرا شود. در رابطه با مربیان تیم ملی با کمیته‌های فنی صحبت می‌کنیم اما در این شرایط تصمیمی برای تغییر نداریم چرا که تیم‌های ملی شرایط خوبی دارند و مربیان تیم ملی به خوبی کار می‌کنند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدایی از شرایط سرپرستی فدراسیون به سود خود استفاده خواهد یا اینکه قصد دارید شرایطی برابر را برای همه کاندیداها مهیا کنید، توضیح داد: کاندیداهای فدراسیون همه از رفقای خوب من هستند. آقایان حیدری، دبیر، خادم، بنی تمیم و جدیدی همه از بزرگان کشتی بوده و هستند اما به همه اطمینان می‌دهم که اجازه نخواهم داد حقی از کسی ضایع شود. ملاک ما انتخابات و رای است و از آن صیانت خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کشتی وقت خواهد گذاشت، تصریح کرد: مطمئن باشید که به اندازه یک رئیس فدراسیون و تمام وقت برای کشتی وقت خواهم گذاشت تا امور جاری فدراسیون بدون مشکل پیش رود و انتخابات را نیز برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها