کد خبر: 286238
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

مارسلینو:

حالا وقت صعود به فینال اروپاست

مارسلینو سرمربی والنسیا با تمجید از درخشش مردانش برابر ویارئال، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ اروپا راه یابد.

حالا وقت صعود به فینال اروپاست
کد خبر: 286238
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| والنسیا با پیروزی 2 بر صفر مقابل ویارئال به راحتی به دور بعد صعود کرد. این تیم در بازی رفت، 3 بر یک زیردریایی‌ها را شکست داده بود.

به گزارش مارکا، مارسلینو سرمربی والنسیا بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ اروپا گفت: به آنچه در زمین بازی ارائه دادیم افتخار می‌کنم. تیمم فوق‌العاده خوب عمل کرد و خیلی بابت این بازی خوب به تیمم می‌بالم. حالا دو فینال حساس در پیش داریم. ابتدا در نیمه نهایی بازی خواهیم داشت که خیلی مهم است چون می‌خواهیم در فینال لیگ اروپا حاضر باشیم. فشاری برای موفقیت روی تیم من وجود ندارد چون با تمام توان و انگیزه به میدان خواهیم رفت تا در فینال لیگ اروپا حاضر باشیم.

این بازی در هوای بسیار بارانی برگزار شد ولی هواداران والنسیا دست از حمایت خودشان نکشیدند و تیمشان را در این بازی تنها نگذاشتند.

سرمربی خفاش‌های فوتبال اسپانیا در ادامه درباره این حضور تماشاگران گفت: من چند سال است که در والنسیا زندگی می‌کنم و هیچ‌وقت ندیدم این طور باران ببارد ولی هواداران تیم را به خوبی حمایت کردند و با این شرایط سخت در ورزشگاه حاضر شدند. امیدوارم با کسب نتیجه در ادامه بازی‌های خودمان بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را بدهیم.

والنسیا در مرحله بعد لیگ اروپا باید برابر آرسنال قرار گیرد که توانست ناپولی را در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حذف کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها