کد خبر: 280153
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۰۸:۴۰:۵۳
| |

ماروتا:

امیدوارم مشکلات بین اینتر و ایکاردی هر چه زودتر پُر شود

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر ابراز امیدواری کرد ایکاردی به زودی به ترکیب نراتزوری باز خواهد گشود.

امیدوارم مشکلات بین اینتر و ایکاردی هر چه زودتر پُر شود
کد خبر: 280153
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۰۸:۴۰:۵۳

اعتمادآنلاین| مائورو ایکاردی پس از به بن‌بست خوردن مذاکراتش با باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) بازوبند کاپیتانی این تیم از او گرفته شد و از آن تاریخ تا کنون به دلیل آنچه که مصدومیت زانو عنوان شده، دیگر برای نراتزوری به میدان نرفته است. مدیر اجرایی باشگاه اینتر که اخیراً جلسه خوبی با این مهاجم آرژانتینی و وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌هایش داشته است، اطمینان دارد که ایکاردی به زودی به ترکیب نراتزوری باز خواهد گشت.

جوزپه ماروتا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم شرایط موجود خود به خود درست شود. ما یک خانواده هستیم و پدر و مادر باید برای فرزندان‌شان تصمیم‌گیری کنند، اما اسم این تنبیه نیست. این تصمیماتی که گرفته می‌شود می‌تواند به رشد و بهتر شدن کودکان کمک کند. این تصمیمات ما هم باید اینطور تفسیر شود. ‌

وی افزود: امیدوارم بتوانیم این شکاف به وجود آمده را هر چه زودتر برطرف کنیم چون ایکاردی پسر خوبی است و کارهای زیادی برای اینتر انجام داده و هنوز هم می‌تواند کارهای بیشتری برای ما انجام دهد. در حال حاضر هم مائورو در تلاش برای برطرف کردن مصدومیت زانویش است. امیدوارم مصدومیت ایکاردی هر چه زودتر بهبود یابد و پس از ریکاوری به ترکیب تیم بازگردد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها