کد خبر: 276227
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۴:۳۲:۰۰
| |

پرتابگر تیم ملی دوومیدانی:

رقابت‌های قهرمانی جهان در دوحه اولویت اصلی من است/ به المپیک فکر نمی‌کنم چرا که توکیو در مسیر موفقیتم قرار دارد

احسان حدادی پرتابگر تیم ملی دوومیدانی عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان در دوحه قطر اولویت اصلی من است و تمام تلاشم را می‌کنم که در آنجا بهترین نتیجه را بگیرم. 

رقابت‌های قهرمانی جهان در دوحه اولویت اصلی من است/ به المپیک فکر نمی‌کنم چرا که توکیو در مسیر موفقیتم قرار دارد
کد خبر: 276227
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۴:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان حدادی گفت: مهم‌ترین هدفم الان درخشش در دوحه قطر است و ان‌شاءالله خدا کمکم کند تا در این راه سخت به موفقیت برسم.

حدادی در خصوص شرایط تمرینی در کشور آمریکا، مسابقات قهرمانی جهان، المپیک توکیو و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:


ابتدا در خصوص شرایط تمرینی‌تان در آمریکا صحبت کنید؟

حدادی: چند هفته‌ای می‌شود که تمریناتم را در آمریکا زیر نظر مک‌ویلکینزآغاز کرده‌ام و به خوبی پیش می‌رویم، خوشحالم که دوباره شرایطی پیش آمد تا با وی کار کنم چون چیزهای زیادی در طول این مدت از این مربی کار بلد یاد گرفتم. فعلأ در حال گذراندن تمرینات سخت هستیم و باید این شرایط دشوار را تا چند هفته دیگر هم ادامه دهیم.


کمی درباره مربی تان هم صحبت کنید؟

حدادی: با توجه به اینکه او با فدراسیون دوومیدانی چین قرارداد همکاری امضا کرده هم تمرینات ورزشکاران آنها را هم زیر نظر دارد و هم من را و به اصطلاحی من در کنار آنها تمرین می‌کنم تا مراحل آماده سازی را پشت سر بگذارم.

در مورد برنامه های پیش روی تان توضیح دهید؟

حدادی: 13 و 10 آپریل در مسابقات بین‌المللی آمریکا شرکت می‌کنم و پس از آن به ایران باز خواهم گشت تا برای قهرمانی آسیا آماده شوم. رقابت‌های قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود و ده روز پس از آن هم در دایموند لیگ دوحه شرکت خواهم کرد تا بدین صورت آماده حضور در مسابقات جهانی شوم. ان‌شاءالله در آسیایی دوحه یک نتیجه خوب بدست بیاوریم.

فکر می‌کنید در مسابقات جهانی دوحه چه عنوانی را کسب خواهید کرد؟

حدادی: رقابت‌های قهرمانی جهان در دوحه قطر اولویت اصلی من است و تمام تلاشم را می‌کنم که در آنجا بهترین نتیجه را بگیرم. فعلأ برنامه اصلی من برای مسابقات جهانی است و به المپیک فکر نمی‌کنم چرا که المپیک توکیو در مسیر موفقیتم قرار دارد و مهم‌ترین هدفم الان درخشش در دوحه قطر است و ان‌شاءالله خدا کمکم کند تا در این راه سخت به موفقیت برسم. پس از بازگشت از رقابت‌های جهانی برای المپیک برنامه ریزی خواهیم کرد تا در آنجا هم یک نتیجه مطلوب را بدست بیاورم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها