کد خبر: 276102
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

نماینده مجلس:

بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال داوطلبانه بروند/ تاج نمی‌تواند بماند

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی از بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال خواست بدون مقاومت مقابل قانون منع به کارگیری بازنشستگان و داوطلبانه از پست‌های خود کنار بروند.

بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال داوطلبانه بروند/ تاج نمی‌تواند بماند
کد خبر: 276102
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال، گفت: تا الان 13 رئیس فدراسیون از سمت‌های خود کنار رفته اند و فدراسیون فوتبال آخرین جایی است که باید بازنشسته هایشپست‌های خود را ترک کنند.

وی افزود: بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال خودشان داوطلبانه و با سری بالا قانون را اجرا کنند تا با خوشنامی ماندگار شوند. هیچ اتفاقی هم با کنار رفتن آنها نمی‌افتد و فضای جدیدی در ورزش باز خواهد شد.

این نماینده مجلس درباره اینکه جدایی از این پست‌ها برای بعضی از مدیران سخت است، تصریح کرد: 13 رئیس فدراسیون که حتی سوابقی طولانی‌تر در ورزش داشتند، از سمت‌های خود کنار رفتند. مگر آقای رحیمی رئیس فدراسیون هندبال نایب رئیس المپیک آسیا نبود؟ او بیش از 40 سال در ورزش بود ولی با سری بالا از پست خود استعفا کرد. دیگر رؤسای فدراسیون‌ها هم تجربیات زیادی داشتند ولی مردانه خداحافظی کردند و مقاومتی مقابل قانون نداشتند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اگر وزارت ورزش اقدام مؤثری برای کنار رفتن بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال نکند، دستگاه‌های دیگری وارد خواهند شد.

به گفته این نماینده مجلس، مهدی تاج با درخواست اعاده خدمت به کار باوجود بازنشستگی، فقط می‌تواند به شرکت فولاد مبارکه برگردد و در فدراسیون فوتبال نمی‌تواند به کارش ادامه بدهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها