کد خبر: 275143
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از محرومیت منشا و حقیقی از فعالیت فوتبالی

وقتی کله و مشت جای زبان را می‌گیرد

خبرهایی به گوش می رسد که منشا و حقیقی از فعالیت فوتبالی محروم شده‌اند اما این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این دو بازیکن فوتبال است و کمیته انضباطی و اخلاق چه تصمیمی در خصوص آن‌ها می‌گیرد.

حجم ویدیو: 4.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو
کد خبر: 275143
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه استقلال در این روزها با حواشی زیادی رو به رو شده است. بعد از درگیری فیزیکی علیرضا حقیقی با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال و شکسته شدن بینی این مدیر استقلالی خبر درگیری گادوین منشا با یک هوادار فوتبال سر و صدا به پا کرد. حالا خبر آمده که گادوین منشا، بازیکن استقلال و علیرضا حقیقی دروازه‌بان پیشین تیم ملی با حکم کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند.

اواخر هفته گذشته بود که خبر درگیری حقیقی با علی خطیر منتشر شد. درگیری به حدی بود که معاون ورزشی باشگاه استقلال روانه اتاق عمل شد. هرچند که مدیران باشگاه آبی‌پوش پایتخت مقصر این اتفاق را علیرضا حقیقی می‌دانند اما این دروازه‌بان پیشین تیم ملی دلیل این اتفاق را بی‌احترامی خطیر به خانواده خودش عنوان کرده است.

منشا در بازی برابر فولاد هم گل زد هم مشت. او گل اول بازی را به زیبایی وارد دروازه فولاد کرد و پایه‌گذار پیروزی پر گل تیمش شد و در بیرون زمین هم مشتی نه چندان زیبا را روانه صورت هوادار فوتبال کرد و پایه‌گذار حاشیه‌ای جدید برای استقلال شد.

بدون تردید شوخی آن هوادار با موهای منشا اصلا خوب نبود اما این اتفاق دلیل خوبی برای تایید رفتار منشا نیست. چنین اتفاقی در فوتبال ایران بی‌سابقه نیست. محمدرضا خانزاده بازیکن پیشین پرسپولیس 4 سال پیش و بعد از بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در قطر به یکی از هواداران این تیم حمله کرد و با حکم کمیته انضباطی 9 ماه محروم شد.

حالا خبرهایی به گوش می رسد که منشا و حقیقی از فعالیت فوتبالی محروم شده‌اند اما این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این دو بازیکن فوتبال است و کمیته انضباطی و اخلاق چه تصمیمی در خصوص آنها می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها