کد خبر: 274971
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۳:۴۲
| |

آلگری و کونته گزینه‌های اینتر برای جانشینی اسپالتی

یک نشریه ایتالیایی مدعی شده که مدیر اجرایی نراتزوری برای هدایت این تیم در فصل آینده دو گزینه یوونتوسی در نظر دارد.

آلگری و کونته گزینه‌های اینتر برای جانشینی اسپالتی
کد خبر: 274971
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۳:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده است که جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر برای جانشینی لوچانو اسپالتی در فصل آینده دو گزینه مدنظر دارد که یکی از آنها آنتونیو کونته است و دیگری ماسیمیلیانو آلگری.

طبق ادعای این نشریه چاپ تورین، احتمال برکناری اسپالتی با توجه به وضعیتی که اینتر در آن قرار گرفته و به خطر افتادن سهمیه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا افزایش پیدا کرده و این اتفاق در صورت ناکامی نراتزوری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان قطعی خواهد بود. به همین دلیل ماروتا از هم اکنون گزینه‌های هدایت اینتر برای فصل آینده را زیر نظر گرفته است و هر دو گزینه او از باشگاه سابقش یعنی یوونتوس است.

آنتونیو کونته، کاپیتان و سرمربی سابق یوونتوس که از پایان فصل گذشته و اخراجش از چلسی بیکار بوده، یکی از گزینه‌های ماروتا است. این اولین باری نیست که از کونته به عنوان سرمربی بعدی اینتر نام برده می‌شود، هرچند از رم هم به عنوان دیگر مشتری او یاد شده است.

در همین حال چندین منبع داخلی در ایتالیا هم مدعی شده‌اند که این آخرین فصل مربیگری ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس خواهد بود و موفقیت یا ناکامی یووه در فتح لیگ قهرمانان اروپا، تفاوتی در آینده او ایجاد نخواهد کرد.

پیوستن آلگری به رقیب دیرینه یوونتوس اما کمی بعید به نظر می‌رسد ضمن اینکه او چند سال در نیمه قرمز شهر میلان به عنوان سرمربی روسونری فعالیت کرده است. اگر آلگری از یووه جدا شود انتظار می‌رود که او به تیم خارجی مانند منچستریونایتد یا رئال مادرید ملحق شود.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا نوشته است که در صورت جدایی آلگری از یوونتوس، زین‌الدین زیدان تنها گزینه جانشینی او نخواهد بود. این نشریه به احتمال بازگشت کونته به یوونتوس اشاره دارد، کسی که تابستان سال 2014 در آستانه آغاز فصل به دلیل برآوردن نشدن انتظاراتش در پنجره نقل و انتقالات با بانوی پیر قهر کرد و از این تیم جدا شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها