کد خبر: 274065
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۲۶:۰۰
| |

گواردیولا:

قهرمانی خستگی ما را از بین خواهد برد

پپ گواردیولا معتقد است تنها قهرمانی خستگی این روزهای سخت کاری را از تن او و تیمش خارج می‌کند.

قهرمانی خستگی ما را از بین خواهد برد
کد خبر: 274065
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام از جدیت کامل در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت: قهرمانی خستگی را از تنم خارج می‌کند. بازیکنانم همچنان با عطش قبلی تمرین می‌کنند. طی روزهای اخیر شرایط بهبود یافته است، اما زمان کافی برای فکر کردن به گذشته را نداریم. به نظرم جان استونز و گابریل ژسوس به زودی به تمرینات بازخواهند گشت. فرناندینیو و لاپورته شاید تا جدال بعدی با سوانزی آماده شوند. فرناندینیو به دلیل محرومیت در بازی مقابل شالکه غایب خواهد بود و پس از آن هم تعطیلات باشگاهی از راه می‌رسد. مندی هم آماده بازی کردن است.

وی در ادامه اظهار داشت: رویارویی با بازیکنان سابق اتفاق خوبی خواهد بود. خیلی زود نصری را شناختم. البته از قبل هم می‌شناختم و از کیفیتش آگاه بودم. خوشحالم که او برگشته و می‌تواند خودش را نشان دهد. بازگشت این‌گونه بازیکنان همیشه اتفاق مثبتی است. به نظرم او از حضور در اینجا خاطرات خوشی دارد؛ قهرمانی و بازی‌های خوب! مطمئنم نصری مانند سایر بازیکنان رقیب دوست دارد بهترین بازی ممکن را مقابل ما انجام دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها