کد خبر: 273410
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۹:۴۵:۱۷
| |

حمله دوباره 8 شاکی به باشگاه استقلال

شماره 8 سابق استقلال همیشه واقعیت‌ها را می‌گوید و از گفتن آنها هم ابایی ندارد. او امروز حرف‌های مهمی به زبان آورده است.

حمله دوباره 8 شاکی به باشگاه استقلال
کد خبر: 273410
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۹:۴۵:۱۷

اعتمادآنلاین| اخیرا بازیکنان استقلال حرف هایی درباره مشکلات تیم به زبان آوردند که همه را به یاد حرف های جباری انداخت. او 10 سال قبل همین حرف ها را زده بود.

او گفته است: «همه این چیزهایی که من گفتم سالها بوده، ولی کسی آمد حمایت کند یا بخواهد حقش را بگیرد؟ بعضی‌ها متوجه نشدند که این رفتارها چقدر به شخصیت‌شان ضربه زد. این واقعا توهین آمیز است. بعضی‌ها منافع شخصی خودشان را انتخاب کردند. رفتند با یک آدم کوچک کانال زدند که حق و حقوق‌شان را از باشگاه بگیرند. اینکه زودتر به پول‌شان برسند یا قرارداد بهتر ببندند. آنها چشم‌شان را روی واقعیت بستند. تلاش نکردند تا حق فرد دیگری را در باشگاه بگیرند، حق بازیکنان جوان را. حرف‌هایی که من زدم به هر حال تاوانی داشت ولی آنها این حرف ها را نزدند که تاوان ندهند. شما نگاه کنید. همین الان یک پست را دسته جمعی می‌گذارند. وقتی شما بزرگتر تیم هستید باید به موقع حرف بزنید تا حق همه را بگیرید. شما که نیاز آنچنانی نداری، حداقل برو حق 4 نفر را بگیر. »

او درباره حضورش روی نیمکت استقلال هم گفت: « در حال حاضر در کلاس های مربیگری شرکت کرده ام و 10 روز دیگر مشخص می شود که در دوره های بعدی می توانم حضور داشته باشم یا نه. من الان قصد و نیتی برای رسیدن به تیمی یا باشگاهی را ندارم و واقعا همه تلاشم را می کنم تا بتوانم تجربه ام را انتقال دهم. دوست ندارم درباره حضورم روی نیمکت استقلال نبش قبر کنم. درباره اش قبلا صحبت کردم و در ادامه برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. در مربیگری باید پله ها را یکی یکی طی کرد و برای اینکه در کارتان موفق باشید باید از رده پایه شروع کرد. خوشحالم در آن موقع مربیگری در استقلال را قبول نکردم و فکر می کنم خدا من را دوست داشت که به استقلال نرفتم.»

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها