کد خبر: 273212
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۳:۵۲
| |

کریمی:

مسوولان با حقوق‌های نجومی طلبکار هم هستند

دارنده دو مدال برنز کشتی آزاد جهان با بیان اینکه کشتی‌گیران اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند، گفت: برخی مسئولان حقوق‌های نجومی می‌گیرند و فرزاندان‌شان هم در آمریکا و دیگر کشورها زندگی لاکچری دارند، آن‌وقت طوری صحبت می‌کنند که انگار از مردم طلبکار هستند.

مسوولان با حقوق‌های نجومی طلبکار هم هستند
کد خبر: 273212
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۳:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا کریمی با بیان این که کشتی همواره مورد بی‌توجهی مسئولان بوده است، اظهار کرد: نود درصد کشتی گیران از قشر ضعیف جامعه هستند و مثل بیشتر مردم مشکلات اقتصادی و گرانی شدید را لمس می‌کنند و زیر بار فشار هستند. پدر من 25 سال کارگری کرده و الان زیر 3 میلیون تومان در ماه حقوق بازنشستگی می‌گیرد. خدا رو شکر می‌کنم همیشه با آبرو زندگی کرده‌ایم و مشکلی نداشتیم. اما آیا آن مسئولی که ما را به تحمل سختی راهنمایی می‌کند، می‌تواند با این حقوق زندگی کند؟

وی افزود: هر وقت از حق کشتی و رسیدگی و توجه مسئولان حرف زدیم، گفتند مشکلات داریم الان هم می‌گویند ورزشکاران شرایط سخت را تحمل کنند و حرفی نزنند. صدای ما هم که به جایی نمی‌رسد و فقط باید تحمل کنیم.

کریمی با تاکید بر اینکه 70 درصد مردم از قشر ضعیف جامعه هستند و زیر فشار شدید قرار دارند، گفت: مسئولان با حقوق‌های نجومی در این شرایط دیگر طلبکار نباشند و فکری به حال مردم کنند. ما ورزشکاریم و کشتی گیران همیشه از دل جامعه و پایین شهر بیرون آمده‌اند. اینکه حق‌مان را بخواهیم و بگویند چطور جرأت دارید این حرف را می‌زنید درست نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها