کد خبر: 271471
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۲:۱۴:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از مشکلات مالی استقلال و ضعف مدیریت در این تیم؛

31 میلیارد از بودجه فصل بعد استقلال پیش‌خور شده؟

هواداران استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. دعوای داخلی در باشگاه بالاگرفته و این دعوا به کادر فنی آبی‌ها هم کشیده شده است.

31 میلیارد از بودجه فصل بعد استقلال پیش‌خور شده؟
کد خبر: 271471
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بازیکنان استقلال شاکی هستند. از کمبود امکانات، نبود زمین تمرین مناسب، پرداخت نشدن مطالباتشان و خیلی چیزهای دیگر. آن‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنند که حرفشان را بزنند. پژمان منتظری و روزبه چشمی دو بازیکن استقلال روز گذشته حسابی از خجالت مدیران استقلال درآمدند.

روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران شرایط باشگاه استقلال را بسیار ناامیدکننده عنوان کرد و گفت: مدیران استقلال باید عواملی که اجازه نمی‌دهند تا شرایط برای استقلال درست شود را معرفی کنند. اگر هم توانایی این کار را ندارند و نمی‌توانند استقلال را مدیریت کنند استعفا بدهند.

پژمان منتظری کاپیتان استقلال هم نداشتن زمین تمرین برای تیمی مثل استقلال را غیرقابل توجه دانست و گفت: چند سال است که استقلال مشکل دارد و این موضوع هواداران را اذیت می‌کند.

همه این موضوعات در حالی مطرح می‌شود که باشگاه استقلال در اوج کمبود منابع مالی بازهم بازیکن می‌خرد. بازیکنانی که حسابی برای این تیم گران تمام می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی هم بدون ذره‌ای تأثیرگذاری جدا می‌شوند. عمر همکاری برخی از این بازیکنان به نیم‌فصل هم نمی‌رسد؛ بختیار رحمانی، حسن بیت سعید و آرش افشین نمونه‌های داخلی این بازیکنان بودند. الحاجی گرو و نویمایر هم نمونه‌های خارجی‌ای بودند که با اصرار شفر به این تیم آمدند و بدون کوچک‌ترین کمکی از استقلال جدا شدند و هزینه‌های زیادی برای باشگاه تراشیدند. اما مدیران استقلال از این اتفاقات درس نگرفتند و بازهم به دنبال جذب بازیکن بودند. پاتوسی، منشأ و ایسما 3 بازیکن خارجی بودند که نیم‌فصل به باشگاه اضافه شدند.

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل پیشین استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده که استقلال برای خرید این 3 بازیکن 10 تا 20 میلیارد هزینه کرده است. با این‌وجود استقلال بدون زمین تمرین و با کمترین پرداختی به بازیکنانش روزگار می‌گذراند. مدیران استقلال می‌توانستند با هزینه کمتر و اعتماد به بازیکنان جوانشان آن پول را هزینه زیرساخت‌های باشگاه می‌کردند. آبی‌ها در این زمینه حسابی از رقیب دیرینه خود عقب هستند. این موضوع وقتی به چشم آمد که گادوین منشأ از پرسپولیس به استقلال پیوست و از کمبود امکانات این تیم بسیار شوکه شد، و آن را با همبازیانش در این تیم در میان گذاشت.

مدیران استقلال بودجه فصل بعد را پیش‌خور کردند

فتح‌الله زاده در بخشی از صحبت‌هایش از پیش‌خورکردن 31 میلیاردی مدیران استقلال از بودجه فصل بعد این تیم خبر داده است. اگر صحبت‌های فتح‌الله زاده درست باشد مدیران استقلال تاکنون نیمی از بودجه سال آینده را خرج کرده‌اند و با این اوصاف آبی پوشان تهران فصل بعد هم حال‌وروز خوشی نخواهند داشت.

هواداران استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. دعوای داخلی در باشگاه بالاگرفته و این دعوا به کادر فنی آبی‌ها هم کشیده شده است. صحبت‌های فتح‌الله زاده هم زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده است. شاید بهتر باشد که وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان متولی اصلی این باشگاه به این موضوع ورود کند و هرچه زودتر تکلیف استقلال را مشخص کند.

تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها

حالا که نماینده‌های مجلس در حال تحقیق و تفحص از دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند بهتر است صحبت‌های مدیرعامل پیشین استقلال را هم موردبررسی قرار دهند. صحبت‌هایی که نشان از ضعف مدیریت در باشگاه استقلال دارد. البته مجلس نشینان طرح واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی را هم در دست بررسی دارند. بحثی که چند سالی است مطرح می‌شود و هیچ‌گاه هم به سرانجام نمی‌رسد. به هر صورت این دو باشگاه با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند و هر چه زودتر باید تکلیف آن‌ها روشن شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها