کد خبر: 267962
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۱:۰۰
| |

غایبان استقلال در بازی امروز

وینفرد شفر سرمربی استقلال برای بازی با پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نمی تواند از وجود برخی از از بازیکنان خود استفاده کند و این اتفاق به دغدغه بزرگ او تبدیل شده است.

غایبان استقلال در بازی امروز
کد خبر: 267962
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استقلال تهران از ساعت 15:45 پنجشنبه 18 بهمن میهمان پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر خواهد بود. استقلال که با وجود فعالیت زیاد در نقل و انتقالات تابستانی، در آغاز فصل با مشکل کمبود بازیکن روبرو بود حالا در آغاز نیم فصل دوم بازهم با این مشکل دست به گریبان است.

پاتوسی شاید وقتی دیگر...


آیاندا پاتوسی در حالی چند روزی است با استقلال قرارداد امضا کرده که طبق قانون فوتبال ایران بازیکنان آفریقایی در شرایطی می توانند با باشگاه های ایرانی قرارداد امضا کنند که در 2 سال گذشته عضوی از تیم ملی کشورشان بوده باشند. طبق اعلام برخی رسانه ها پاتوسی به صورت غیرقانونی با استقلال قرارداد امضا کرده است.


مسئولان استقلال برای این که مجوز بازی کردن او را بگیرند به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال نامه زده اند و بنا به اعلام رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نامه ای به فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی زده تا مشخص شود آیا این بازیکن شرایط حضور در لیگ ایران را دارد یا نه.


با این حساب حضور هافبک جدید خارجی استقلال در بازی با پیکان بعید به نظر می رسد و باید منتظر ماند و دید موانع قرارداد این بازیکن با آبی پوشان پایتخت حل خواهد شد یا خیر؟

طارق همام و بی خبری استقلالی ها


طارق همام به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی عراق در بازی با قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با مصدومیت شدید روبرو و در همان دقایق ابتدایی از زمین بازی تعویض شد. با این حال با گذشت 2 هفته از بازی عراق برابر قطر هنوز طارق همام به ایران برنگشته است و کسی از وضعیت او خبر ندارد.


این در حالی است که بشار رسن هم تیمی او در تیم ملی عراق مدتی است به تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شده است.
غیبت این بازیکن عراقی در اولین بازی دور برگشت قطعی است و هنوز معلوم نیست از چه زمانی به ترکیب استقلال بازمی گردد.

صیادمنش محروم


اللهیار صیادمنش غایب قطعی استقلال در بازی با پیکان است. او در آخرین بازی نیم فصل و مقابل پدیده اخراج شد از همراهی تیمش در بازی با پیکان محروم است و اولین مسابقه همبازیانش در دور برگشت مسابقات لیگ برتر را باید از روی سکوها تماشا کند.

استراحت علی کریمی


مچ پای علی کریمی در اردوی تیم ملی آسیب دید و در این مدت در تمرین گروهی استقلال هم شرکت نکرده و در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداخته است.


کریمی در تمرین دیروز استقلال غایب بود تا مشخص شود به طور قطع نمی تواند در بازی با پیکان برای این تیم بازی کند.
کادر پزشکی استقلال اجازه بازی به علی کریمی نداده است تا او با استراحت کافی بتواند در بازی با ذوب آهن برای این تیم بازی کند.

خسرو حیدری مصدوم نیست اما...


بازیکن با سابقه استقلال در این فصل با پیراهن استقلال حضوری کمرنگ داشته است. او یا در ترکیب ثابت جایی نداشته یا به دلیل مصدومیت در ترکیب آبی پوشان تهرانی غایب بوده است.


حیدری اگرچه با پایان آسیب دیدگی، تمریناتش با استقلال را آغاز کرده است اما بعید به نظر می رسد وینفرد شفر از او در بازی با پیکان استفاده کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها