کد خبر: 259288
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

لیگ NBA ادامه پیدا کرد؛ مینه‌سوتا اوکلاهاما را شکست داد

دیدارهای لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با نبرد حساس اوکلاهاما و مینه سوتا همراه بود که این مسابقه حواشی زیادی داشت.

لیگ NBA ادامه پیدا کرد؛ مینه‌سوتا اوکلاهاما را شکست داد
کد خبر: 259288
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بامداد امروز چهارشنبه با هشت مسابقه ادامه پیدا کرد که نبرد اوکلاهاما با مینه سوتا در کانون توجه بسکتبال دوستان بود. در این مسابقه پربرخورد یکی از بازیکنان مینه سوتا به دلیل درگیری فیزیکی از زمین اخراج شد و یکی از بازیکنان اوکلاهاما نیز به دلیل مصدومیت شدید به بیمارستان رفت.


مینه سوتا در شرایطی که سرمربی سابقش را روی نیمکت نداشت و با تفکراتی جدید وارد زمین شد عملکرد خوبی برابر اوکلاهاما داشت و این تیم را 119 بر 117 شکست داد. در این دیدار آندره ویگینز با کسب 40 امتیاز و 10 ریباند ستاره تیمش بود و نقش زیادی در برد مینه سوتا بازی کرد. جف تیگو نیز بازیکنی بود که به دلیل درگیری فیزیکی از مسابقه اخراج شد.


برای اوکلاهاما نیز 25 امتیاز و 16 پاس منجربه گل داشت و دوباره بهترین بازیکن تیمش نام گرفت اما اینبار نتوانست برد این تیم را رقم بزند. پائول جرج نیز با 27 امتیاز و 9 ریباند عملکرد خوبی برای این تیم داشت.


نرلنز نوئل بازیکنی بود که برای دفاع حریف اقدام کرد اما به زمین خورد و از ناحیه کتف آسیب دید. مصدویتش به قدری شدید بود که مستقیم به بیمارستان منتقل شد.


در دیگر دیدار برگزار شده گلدن استیت به مصاف نیویورک رفت و با نتیجه قاطع 122 بر 95 به برتری رسید. در این دیدار کلی تامسون 41 امتیاز برای گلدن استیت ثبت کرد و بهترین بازیکن بود. استفان کری نیز 14 امتیاز، 7 ریباند و 14 پاس منجربه گل داشت و کوین دورانت نیز کارش را با 24 امتیاز، 6 ریباند و 6 پاس منجربه گل تمام کرد.


خبر جالبی که این مسابقه را تحت شعاع خود قرار داده بود شایعه هایی مبنی بر پیوستن کوین دورانت به نیویورک است. ستاره تیم گلدن استیت تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و تیم های زیادی تمایل دارند او را به خدمت بگیرند که یکی از آنها نیویورک است. خبرنگاران بعد از این مسابقه از دورانت سوال کردند که آیا به این تیم خواهد پیوست یا نه؟ که او در پاسخ گفت: نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید؟ فقط به بازی کردن برای تیمم در هر مسابقه فکر می کنم و توجهی ندارم که چه حرف هایی درباره من و آینده ام زده می شود. فقط به بازی پیش روی تیمم فکر می کنم.


نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
ایندیانا 123 - کلیولند 115
واشنگتن 15 - فیلادلفیا 132
دنور 103 - میامی 99
آتلانتا 101 - تورنتو 104
ساکرامنتو 111 - فینیکس 115
شارلوت 109 - لس آنجلس لیپرز 128

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها