کد خبر: 258078
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۵:۰۹:۰۰
| |

تلگراف هلند:

جهانبخش ستاره جام ملت‌های آسیا می‌شود

سایت تلگراف هلند به بررسی تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها پرداخت و پیشبینی کرد که علیرضا جهانبخش در این دوره بدرخشد.

جهانبخش ستاره جام ملت‌های آسیا می‌شود
کد خبر: 258078
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از تلگراف، جام ملت‌های آسیا در حالی از امروز شنبه شروع می‌شود که می‌توان از تیم‌های ایران، کره جنوبی و ژاپن به عنوان تیم‌های مدعی نام برد که امیدوار به درخشش هستند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در این دوره بازی خواهد کرد که علیرضا جهانبخش ستاره این تیم است. بازیکن 19 میلیون یورویی فصل قبل آلکمار در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند. البته کارلوس کی‌روش عنوان کرده است که جهانبخش به احتمال زیادی در بازی برابر یمن غایب خواهد بود ولی تیم پزشکی تلاش زیادی می‌کنند که به موقع این بازیکن آماده شود و بتواند تیم ملی ایران را همراهی کند.

همچنین رضا قوچان‌نژاد ستاره نام‌آشنای دیگر تیم ملی ایران در این دوره غایب است. قوچان‌نژاد بعد از جام جهانی روسیه تصمیم گرفت تا از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

البته ایران تنها مدعی قهرمانی در این دوره نیست و تیم‌های مثل کره جنوبی و ژاپن نیز هستند که با بازیکنان خوبی که در اختیار دارند، از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند. مهمترین بازیکن این دوره را می‌توان سون هیونگ مین دانست که در ترکیب تیم ملی کره جنوبی به میدان خواهد رفت. او در تیم تاتنهام بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها