کد خبر: 256867
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

اصغر حاجیلو:

استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ است

مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد و در نیم فصل دوم فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم.

استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ است
کد خبر: 256867
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر حاجیلو مدیر فوتبالی استقلال روز سه شنبه اظهار داشت: هواداران استقلال خیالشان راحت باشد مدیریت باشگاه به دنبال تقویت تیم برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست و در فضایی آرام و بدون حاشیه سرگرم مذاکره با نفرات مورد نظر است.


او افزود: استقلال همیشه استقلال است و هر بازیکنی دوست دارد پیراهن این تیم را بپوشد و فراموش نکنید بسیاری از بزرگان فوتبال به این آرزو نرسیدند.


حاجیلو درباره این که شرایط استقلال را در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر چطور پیش بینی می کند تصریح کرد: استقلال بنا به مشکلات و موانعی که پیش روی خود داشت و همه از آن با خبرهستند فصل را خوب شروع نکرد اما رفته رفته هرچه از شروع مسابقات گذشت این تیم شکل واقعی خودش را پیدا کرد و در هفته ای پایانی با نتایج مطلوبی که گرفت توانست فاصله امتیازات خود را با صدر جدول کم کند و اگر اشتباهات داوری در بازی با پدیده نبود احتلاف امتیاز در نیم فصل اول به حداقل ممکن می رسید.


مدیر فوتبالی استقلال در پاسخ به این پرسش که استقلال این توانایی را دارد در پایان فصل به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد گفت: در این موضوع شک نداشته باشید که استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و برای رسیدن به این خواسته تلاش زیادی خواهد کرد. پارسال را به خاطر بیاورید، استقلال در نیم فصل دوم با نتایج عالی که گرفت در یک قدمی تصاحب جام بود اما با بدشانسی به این مهم نرسید ولی در جام حذفی اول شد و در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی به دست آورد.


او افزود: شفر یک مربی با تجربه و کاربلد است که توانایی های فنی خود را نشان داده است. او به استقلال تعصب زیادی داشته و نهایت تلاشش را می کند تا بهترین روزها را برای این تیم رقم بزند. شفر برای نیم فصل دوم برنامه های زیادی دارد که به موفقیت آبی پوشان کمک زیادی می کند.


حاجیلو با ابراز ناراحتی از خط خوردن سید حسین حسینی و علی کریمی از فهرست بازیکنان تیم ملی برای جام ملت های آسیا اعلام کرد: کریمی مصدوم بود و به این خاطر نتوانست در جام ملت ها حاضر شود وگرنه برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی شایستگی زیادی داشت اما دلیل خط خوردن حسینی مشخص نیست و نمی دانم بر چه اساس و معیاری این دروازه بان در جام ملت ها نیست.


وی گفت: مردم بهترین قاضی هستند و همین که تمام کارشناسان فارغ از جناح بندی رنگ ها اعتقاد دارند او حقش حضور در لیست نهایی تیم ملی بود ارزش و اهمیت زیادی دارد و باز تاکید می کنم باور عمومی براین است خط خوردن دروازه بان شایسته استقلال دلایل فنی نداشت.


پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی امیدوارم تیم ملی در این رویداد مهم به موفقیت برسد و پس از سال ها جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاورد. یکی از بهترین تیم های ملی ایران در اختیار کارلوس کی روش است. او در هر پستی چند بازیکن آماده و تاثیرگذار دارد که نبودن هر کدامشان نمی تواند در روند تیمی تاثیر منفی داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها