کد خبر: 254074
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۶:۴۸:۰۰
| |

واکنش پیشکسوتان فوتبال ایران به صحبت های کی‌روش:

رویای ما قهرمانی‌ آسیا است نه نیمه نهایی

پیشکوتان فوتبال ایران به صحبت‌های کی روش درباره رویایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا واکنش تندی نشان دادند.

رویای ما قهرمانی‌ آسیا است نه نیمه نهایی
کد خبر: 254074
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۶:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش در روزهای گذشته اعلام کرده بود که رویای تیم ملی در جام ملت های آسیا رسیدن به نیمه نهایی است. موضوعی که با واکنش های فراوانی رو به رو شد. پیشکسوتان فوتبال ایران در گفت و گو با خبرگزاری ها رویای تیم ملی را قهرمانی در آسیا دانستند.

بهتاش فریبا در واکنش به صحبت‌های اخیر کی‌روش که گفته رؤیای ما حضور در نیمه نهایی است و حضور استرالیا، ژاپن و کره در نیمه نهایی تضمین شده است، تصریح کرد: ما قبلاً در جام ملت‌ها به جمع چهار تیم راه یافته‌ایم، سوم شده‌ایم و حتی قهرمانی هم به دست آورده‌ایم. خدا پرویز دهداری را بیامرزد. او تیم ملی را با دو ریال پول و در حالی که خیلی از بازیکنانش رفته بوده بودند، سوم آسیا کرد. صحبت‌های کی‌روش در این زمینه منطقی نیست.

شاید این مربی می‌خواهد برای نتیجه نگرفتن احتمالی تیم ملی، حرف‌هایی داشته باشد. ما تیم خوبی داریم و کی‌روش هم بعد از هشت سال حضور در فوتبال ایران، باید یک قهرمانی بیاورد.

یکی دیگر از کسانی که به صحبت های کیروش واکنش نشان داد عابدینی رییس پیشین فدراسیون فوتبال بود.

امیر عابدینی درباره اظهارات کی‌روش که گفته بود صعود تیم ملی ایران به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا یک رویاست، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم چه به روز مدیریت کلان فوتبال در تیم‌های ملی می‌آید، اما می‌دانم با ما بازی می‌شود.

صداقت از بین رفته است. آیا ما کاری می‌کنیم اگر در آسیا چهارم شویم، مردم جشن بگیرند؟ آیا توقع و بستر فوتبال ما این است؟ لژیونرهای ما اینقدر می‌توانند در بستر فوتبال آسیا حرف بزنند؟ اگر اینگونه است، کی‌روش را می‌خواهیم چه کنیم؟ آیا با قلعه‌نویی به اینجا نمی‌رسیم؟ اگر مربی جوان ایرانی برای تیم ملی بیاوریم و آدم بزرگی چون مهاجرانی را در رأس و به عنوان سرتیم کمیته فنی داشته باشیم که این بخش را هدایت کند، بهتر نتیجه می‌گیریم. هم بومی می‌شویم، هم فرهنگ ما از بین نمی‌رود و هم توقع دوستان بالا نمی‌رود و انتظار ندارند ما حوله بگیریم و عرق‌شان را خشک کنیم!

وی با بیان اینکه ما فرهنگی غنی داریم، اما مدیریت بلد نیستیم، گفت: آغوش ما باز است تا کسی بیاید و خدمت کند، اما چرا آدم می‌آوریم و او را حاکم می‌کنیم؟ اول با تبلیغات کذب حاکم بر قلب‌ها می‌کنیم، و بعد از کرسی پایین نمی‌‌آوریم. او (کی‌روش) هر که را بخواهد تخریب می‌کند و به خوبی حفاظت می‌شود. دوستان بزرگ کشور ما هم کنار این افراد عکس می‌گیرند و به این عکس افتخار می‌کنند. ما دلسوخته‌های مملکت هستیم و معتقدیم حق مردم این نیست. امیدوارم فدراسیون فوتبال یاد بگیرد کی‌روش را چگونه مدیریت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها