کد خبر: 243419
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۶ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

اینسینیه 3 امتیاز را از پاریس گرفت

لورنزو اینسینیه ستاره‌ی ناپولی دیشب با گلزنی مقابل PSG تاریخساز شد و به اولین بازیکن ایتالیایی تبدیل شد که در پنج بازی پیاپی خانگی باشگاهش در چمپیونزلیگ گلزنی می‌کند.

اینسینیه 3 امتیاز را از پاریس گرفت
کد خبر: 243419
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۶ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در جریان دیدار دیشب دو تیم ناپولی و PSG از گروه C رقابتهای چمپیونزلیگ که در شهر ناپل برگزار می‌شد، اینسینیه ستاره‌ی 27ساله‌ی ناپولی پشت ضربه‌ی پنالتی ایستاد و با عبور دادن توپ از دروازه‌بان اسطوره‌ای پاری سن ژرمن، جانلوئیجی بوفون باعث شد بازی با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان برسد و تیمش ناپولی از این بازی دشوار یک امتیاز بدست آورد.

این در حالی بود که در آخرین لحظات نیمه‌ی اول بازی خوان برنات PSG را از ناپولی پیش انداخته بود اما در دقیقه‌ی 62 حرکت بد و بی‌محابای تیاگو سیلوا در محوطه‌ی جریمه روی خوزه کایخون باعث شد او به زمین بیفتد تا داور نقطه‌ی پنالتی را نشان دهد.

اینسینیه ضربه‌ی پنالتی را بدون اشتباه زد و توپ را به گوشه‌ی پایین دروازه فرستاد. در مقابل ضربه‌ی مطمئن اینسینیه کاری از دستان بوفون ساخته نبود تا بازی دو تیم به تساوی کشیده شود. اما اینسینیه با این گل علاوه بر کسب یک امتیاز برای تیمش در این بازی حساس، در فوتبال ایتالیا تاریخساز هم شد.

اینسینیه به این ترتیب در شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا پنج گل به ثمر رسانده. این در حالی است که پیش از این شش بازی، اینسینیه در 17 بازی قبلی‌اش در چمپیونزلیگ تنها موفق به زدن 4 گل شده بود.

اما با اینکه در شش بازی اخیر ناپولی در لیگ قهرمانان، اینسینیه گلزن اول این تیم بوده اما هم‌تیمی اسلواک او مارک هامسیک هم در موفقیت‌های ناپولی نقش بسیار مهمی داشته.

هامسیک 31ساله در بازی دیشب پانصد و دوازدهمین بازی خود برای ناپولی را انجام داد تا رکورد بیشترین بازی‌های انجام شده در تاریخ این باشگاه را به نام خود ثبت کند. هامسیک اولین بازی رسمی خود برای ناپولی را در سال 2007 انجام داده، زمانی که ناپولی تازه توانسته بود به سری آ صعود کند.


ناپولی با نتیجه‌ی دیشب حالا در گروه C چمپیونزلیگ با اینکه در گروهی قرار دارد که تیمهای بزرگی مثل PSG و لیورپول، نایب‌قهرمان سال گذشته‌ی چمپیونزلیگ در آن حضور دارند، هم‌اکنون در رتبه‌ی دوم جدول قرار دارد.

از این گذشته با وجود درخشش یوونتوس در فصل جدید سری آ با انتقال کریستیانو رونالدو و کمپین‌های تبلیغاتی وسیعی که این باشگاه بزرگ تورینی انجام داده، ناپولی در سری آ هم با فاصله‌ی کمی یوونتوس را تعقیب می‌کند و حتی به صدرنشینی در لیگ ایتالیا هم امیدوار است. ناپولی این هفته در لیگ ایتالیا قبل از وقفه‌ی بازی‌های ملی به مصاف جنوا خواهد رفت. بازی بعدی ناپولی در لیگ قهرمانان روز 25 نوامبر در مقابل ستاره‌ی سرخ بلگراد خواهد بود. تیمی که دیشب با پیروزی شوکه‌کننده‌ی 2-0 مقابل لیورپول به یکی از خبرسازترین تیمهای این هفته‌ی فوتبال اروپا تبدیل شده است.

منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها