کد خبر: 232991
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

پرسپولیس می‌تواند الدحیل را شکست دهد/ هواداران پرسپولیس را حمایت کنند/ جوانان پرسپولیس آینده این باشگاه هستند

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هواداران را به حمایت از تیم دعوت کرد و گفت: «هواداران باید حوصله داشته باشند و از تیم حمایت کنند. آن‌ها باید اطمینان داشته باشند که پرسپولیس می‌تواند الدحیل را شکست دهد و حمایت خودشان از تیم را قطع نکنند.»

پرسپولیس می‌تواند الدحیل را شکست دهد/ هواداران پرسپولیس را حمایت کنند/ جوانان پرسپولیس آینده این باشگاه هستند
کد خبر: 232991
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس در یک بازی حساس امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی باید به مصاف الدحیل قطر برود. شاگردان برانکو که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به الدحیل واگذار کرده‌اند تلاش دارند تا در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران این نتیجه را جبران کنند و بتواند برای دومین سال متوالی به نیمه‌نهایی این بازی‌ها صعود کنند. برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرده که الدحیل تنها نیمه اول این مسابقه را برده و پرسپولیس تلاش می‌کند تا در نیمه دوم این بازی نتیجه مناسب کسب کند.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین شانس پرسپولیس برای موفقیت در این بازی را بالا دانست و گفت: «شکست پرسپولیس در زمین الدحیل باخت نبود. باخت یک هیچ در زمین حریف نتیجه‌ای است که می‌شود آن را تغییر داد.»

وی افزود: «بازیکنان پرسپولیس نباید عجله‌ای برای گل زدن داشته باشند. آن‌ها باید با آرامش بازی کنند، در غیر این صورت امکان دارد الدحیل در یک ضد حمله به گل برسد. الدحیل بدون شک بسته بازی خواهد کرد و کادر فنی پرسپولیس باید برنامه‌ای برای این نوع بازی داشته باشند.»

پنجعلی هواداران را به حمایت از تیم دعوت کرد و گفت: «هواداران باید حوصله داشته باشند و از تیم حمایت کنند. آن‌ها باید اطمینان داشته باشند که پرسپولیس می‌تواند الدحیل را شکست دهد و حمایت خودشان از تیم را قطع نکنند.»

سرپرست پیشین پرسپولیس درباره غیبت نعمتی در این بازی و دست خالی برانکو روی نیمکت گفت: «نعمتی بازیکن تأثیرگذاری برای پرسپولیس است اما خوشبختانه جوانان پرسپولیس هم در شرایط بازی قرارگرفته‌اند و هر وقت که به زمین آمده‌اند توانسته‌اند موفق عمل کنند. به‌هرحال این جوانان آینده پرسپولیس هستند. شک نکنید که همه بازیکنان با تمام وجودشان بازی خواهند کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها