کد خبر: 231481
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

از «پشت‌قلعه» تا تهران، به عشق فوتبال

«رضا» مهرماه امسال به کلاس ششم می‌رود، 12 ساله است، از سه سالگی، استعدادش را در فوتبال نشان داد و پدرش با وجود این‌که از نظر مالی تمکن ندارد اما استعدادش را به خوبی شناخته و از هیچ کمکی برای موفقیتش تاکنون دریغ نکرده است.

از «پشت‌قلعه» تا تهران، به عشق فوتبال
کد خبر: 231481
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «رضا» آرزو دارد فوتبالیست شود و پدرش هم با وجود این‌که کارگر ساختمانی است اما می‌خواهد با همه توان و اراده به فرزندش، در رسیدن به آرزویش کمک کند و از همین‌رو هم این روزها از روستای «پشت‌قلعه‌ی» آبدانان به تهران مهاجرت می‌کند.

ابراهیم رضایی، پدر رضا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرزندم به تشخیص مربیان مطرح استانی و کشوری دارای استعداد فوق‌العاده‌ای در فوتبال است و با تلاش‌های فراوان و بی‌وقفه هم‌اکنون فرزندنم در آکادمی «مهدی مهدوی‌کیا» پذیرفته شده است .

وی گفت: چون این مرحله آخرین فرصت برای منتخب شدن فرزندم بود، با وجود بضاعت ناچیز مالی و قرار داشتن در تنگنای اقتصادی، باید به تهران برویم تا رضا بتواند در کلاس‌های آموزش و تمرین شرکت کند اما زندگی در تهران آن هم برای یک کارگر ساختمانی در این شرایط بسیار دشوار است، اما وقتی به آینده رضا و استعداد فوق العاده‌اش می‌نگرم، تحمل این سختی‌ها بر من آسان می‌شود.

رضایی ادامه داد: هم‌اکنون توانایی تأمین هزینه‌های مالی مدرسه فوتبال و سایر نیازهای فرزندم برای طی این مسیر دشوار را ندارم و از هموطنان نوع‌دوست و خیراندیش می‌خواهم به محقق شدن رؤیای فرزندم کمک کنند.

رضا هم گفت: آرزو دارم که فوتبالیست مطرحی برای کشورم شوم و این قدر پیشرفت کنم تا بتوانم دست بچه‌های مثل خودم را بگیرم تا هیچ کسی به‌علت وضعیت مالی پایین و به‌خاطر زندگی در جایی غیر از تهران، با وجود داشتن استعداد و علاقه جا نماند.

عکس

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها