کد خبر: 229680
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد

سرمربی منچسترسیتی معتقد است تنها بازیکنان یونایتد می‌توانند مورینیو را قضاوت کنند.

واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد
کد خبر: 229680
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شکست دور از انتظار منچستریونایتد برابر برایتون و تاتنهام باعث انتقادات زیادی از بازیکنان این تیم و ژوزه مورینیو شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره نتایج ضعیف همتای خود در یونایتد گفت: البته که ما مربیان به خاطر قهرمانی‌هایی که کسب می کنیم مورد ارزیابی قرار می‌گیریم. اگر قهرمان شوید به شما پیشنهاد می‌دهند و می‌توانید کار کنید. من سعی نمی‌کنم مربی‌ها را به خاطر قهرمانی‌های‌شان مورد ارزیابی قرار دهم. کارهایی که ژوزه تاکنون در دنیای مربیگری انجام داده است فوق‌العاده بوده و من کلاهم را برای او بر می‌دارم. هیچ شکی درباره کیفیت او وجود ندارد. چه در گذشته و چه در حال من هیچ وقت به توانایی‌های مورینیو شک نکردم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که فصل قبل تیمش با 19 امتیاز اختلاف با همشهری خود یونایتد قهرمان لیگ شد ادامه داد:‌ همه چیز در قهرمانی خلاصه نمی‌شود. من هم قهرمانی‌های زیادی دارم ولی شاید خیلی از این‌ها به خاطر حضور بازیکنان بزرگ و تیم‌های خوبی بوده است که من هدایت آن‌ها را بر عهده داشتم. بعضی وقت‌ها مربیانی هستند که قهرمانی ندارند ولی بسیار خوب و حرفه‌یی عمل می کنند. درباره شرایط الان یونایتد هم خود بازیکنان باید قضاوت کنند و رسانه‌ها خیلی چیزها در داخل تیم را نمی‌دانند و نمی‌توانند قضاوت درستی داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها