کد خبر: 226126
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

سرپرست ورزشگاه آزادی:

سازمان لیگ بدون هماهنگی تصمیم به ایجاد جایگاه در آزادی کرده است

سرپرست ورزشگاه آزادی درباره ایجاد جایگاه خانواده‌ در ورزشگاه آزادی برای تماشاگران، گفت: در جریان ایجاد چنین جایگاهی در ورزشگاه آزادی نیستم و سازمان لیگ بدون هماهنگی با ما این تصمیم را گرفته است.

سازمان لیگ بدون هماهنگی تصمیم به ایجاد جایگاه در آزادی کرده است
کد خبر: 226126
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد نیکوخصال افزود: درباره ایجاد جایگاه خانواده در ورزشگاه آزادی برای تماشاگران از طریق رسانه‌ها متوجه چنین موضوعی شدم و سازمان لیگ هیچ جلسه‌ای در این خصوص با ما نداشت. شاید اگر جلسه‌ای نیز در این زمینه در سازمان لیگ برگزار شده نماینده‌ای از ما در جلسه حضور نداشت و من کاملا بی‌اطلاع هستم که این کار قرار است به چه شکلی انجام شود.

وی گفت‌: ایجاد جایگاه خانواده‌ در ورزشگاه آزادی مجوز و دستورالعمل خاص خود را دارد که باید در این زمینه هماهنگی لازم با شورای تامین، یگان ویژه‌ و مسئولان ورزشگاه آزادی صورت بگیرد تا نقطه نظرات لازم را برای ایجاد چنین جایگاهی مورد بررسی قرار دهیم و سپس تصمیم نهایی گرفته شود. دوستان بهتر است قبل از گرفتن هر تصمیمی ابتدا نقطه نظرات خود را با مسئولان ورزشگاه آزادی در میان بگذارند و سپس در رسانه‌ها این مساله را مطرح کنند. شاید امکان عملی شدن چنین جایگاهی در ورزشگاه آزادی وجود نداشته باشد و ما با مشکل مواجه شویم.

سرپرست ورزشگاه آزادی، خاطر نشان کرد: اگر قرار است در ورزشگاه آزادی اتفاق جدیدی نیز رخ دهد باید از قبل هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا همه به یک نتیجه‌ واحد برسند ‌و در نهایت تصمیم لازم اتخاذ شود. سازمان لیگ در این زمینه نمی‌تواند به صورت مستقیم تصمیم گیری کند. حتی اگر سیاست‌ها تغییر کرده قبل از اعلام رسمی ما را باید در جریان قرار دهند تا ما نیز نظر نهایی خود را در خصوص اجرایی شدن این پروژه‌ اعلام کنیم.

نیکوخصال در پایان گفت: حتی باشگاهها نیز از ما درخواستی برای ایجاد چنین جایگاهی در ورزشگاه آزادی نداشتند و شاید توافق داخلی بین سازمان لیگ و باشگاه صورت گرفته است. به هر صورت ابتدا باید مجوز از آزادی صادر شود و بعد به دنبال ایجاد چنین جایگاهی در ورزشگاه آزادی باشند. بدون گذر از چارچوب‌های قانونی این کار عملی نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها