کد خبر: 221781
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۲۰:۰۶:۰۰
| |

جهانبخش در آستانه پیوستن به برایتون

آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند در آستانه عقد قرارداد با برایتون انگلیس است.

جهانبخش در آستانه پیوستن به برایتون
کد خبر: 221781
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۲۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا جهانبخش که بعد از درخشش خیره کننده در آلکمار به‌عنوان آقای گلی و سومین پاسور برتر لیگ اردیویسه رسید، با پیشنهادات خوبی مواجه شد و در نهایت تصمیم گرفته راهی برایتون انگلیس شود تا در شرایط جدید و لیگ معتبرتری کارش را پیش ببرد.


این ستاره ملی پوش ایرانی که دو سال دیگر با باشگاه آلکمار قرارداد دارد، روز گذشته از پاریس به انگلیس سفر کرد تا شایعات حضورش در برایتون یا لسترسیتی را جدی‌تر از قبل کند و حالا به نوشته اسکای اسپورت، او امروز تست‌های پزشکی باشگاه برایتون را با موفقیت پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد قراردادش را رسمی کند تا فصل جدید در لیگ جزیره به میدان برود.


به نوشته این سایت، رقم انتقال جهانبخش از آلکمار هلند به باشگاه برایتون انگلیس برخلاف شایعات 20 میلیون پوند نبوده و 17 میلیون پوند است و با موفقیت او در تست‌های پزشکی، این ستاره ایرانی احتمالا قراردادی بلند مدت با باشگاه انگلیسی امضاء می‌کند.


در صورتی که جهانبخش با باشگاه برایتون(که سه سال است او را زیر نظر دارد)، قرارداد 17 میلیون پوندی امضاء کند، تبدیل به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد شد.


دیوید بوتون، جیسون استیل، برناردو، لئون بالوگون، ایوس بیسوما، فلورین اندونه و پرسی تائو بازیکنانی بودند که اخیرا و پیش از علیرضا جهانبخش با باشگاه برایتون انگلیس قرارداد امضاء کرده بودند و ملی پوش ایرانی هشتمین خرید این باشگاه برای حضور در فصل 19-2018 است.

جهانبخش

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها