کد خبر: 195042
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

مارکو رویس:

جام بیست و یکم برای تیم‌های مدعی سخت است

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است جام جهانی بیست و یکم برای تیم‌های مدعی سخت است، زیرا تیم‌هایی با عشق، شور و قلب بازی می‌کنند.

جام بیست و یکم برای تیم‌های مدعی سخت است
کد خبر: 195042
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مارکو رویس پس از پایان بازی شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال آلمان برابر سوئد در در ورزشگاه فیشت شهر سوچی که با پیروزی 2 بر یک آلمان پایان یافت گفت: این جام جهانی فوتبال برای تیم‌های مدعی قهرمانی بسیار دشوار و سنگین است. این یک واقعیت است. ما بازی‌های زیادی را در همین رابطه دیدیم. برای نمونه به بازی اسپانیا و ایران نگاه کنید. اسپانیا توانست با نتیجه یک بر صفر و فقط با یک گل پیروز شود.

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: تیم‌های زیادی وجود دارند که با عشق، شور و قلب‌شان بازی می‌کنند. این تلاش‌های به اصطلاح تیم‌های کوچک‌تر برای ما دردسرساز می‌شوند. بسیار خوب دفاع می‌کنند و در ضدحمله‌ها خطرناک هستند. برای من این نشانه سطح کیفی خوبی در جام جهانی 2018 روسیه است.

رویس درباره پیروزی نفس‌گیر برابر سوئد و حفظ شانس صعود آلمان از مرحله گروهی اظهار داشت: سوئد هم همان تیمی است که گفتم. بسیار خوب دفاع می‌کرد و ما در چنین شرایطی فقط باید در انتقال پاس‌ها و سرعت‌بخشیدن به بازی در زمان مناسبی صبور باشیم. فکر می‌کنم در نیمه‌ دوم بهتر بودیم و هنوز هم می‌توانیم بیشتر اصلاح شویم. باید پیروز می‌شدیم و این آخرین شانس ما بود. به نظرم کسانی در آلمان منتظر شکست و بازگشت ما بودند اما به خودمان اعتقاد داشتیم و این پیروزی آسان نبود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها