کد خبر: 166678
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۶:۰۴:۰۰
| |

ارائه پیشنهاد رسمی آلمان برای میزبانی یورو 2024

فدراسیون فوتبال آلمان به صورت رسمی در مقر یوفا پیشنهاد میزبانی از جام ملت‌های 2024 قاره اروپا را ارائه کرد.

ارائه پیشنهاد رسمی آلمان برای میزبانی یورو 2024
کد خبر: 166678
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۶:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال آلمان امروز (سه‌شنبه) در حضور مقامات ارشد یوفا در شهر نیون سوئیس کتابچه میزبانی خود از جام ملت‌های 2024 اروپا را ارائه کرد.

رینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان پیشنهاد رسمی و مکتوب این کشور برای میزبانی از یورو 2024 را به تئودوریدیس، معاون یوفا تقدیم کرد. ژرمن‌ها ماه مارس گذشته میلادی تصمیم خود برای میزبانی از این رقابت‌ها را اعلام کرده بودند که امروز به صورت رسمی تقدیم یوفا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در این رابطه گفت: پیشنهاد بزرگی را به یوفا ارائه کردیم و آماده سازماندهی ایده‌آل جام ملت‌های 2024 اروپا هستیم. این اتفاق می‌تواند به یوفا جهت توسعه فوتبال اروپا کمک شایانی کند. برگزاری یورو 2024 در قلب اروپا (آلمان) به تمام تیم‌های شرکت‌کننده امکان برخورداری از حمایت‌های پرشور هوادارانش را خواهد داد. همچنین ما پلی میان ملت‌های مختلف اروپا خواهیم ساخت که یادآور ارزش‌های فوتبال و جامعه مدرن است.

نایب‌رئیس یوفا نیز اظهار داشت: می‌دانم که فدراسیون فوتبال آلمان پیشنهاد بسیار جدی را به یوفا ارائه داده و بی‌صبرانه منتظر بررسی آن توسط کمیته اجرایی یوفا هستیم.

تا چند روز دیگر نمایندگان ارشد فدراسیون فوتبال ترکیه نیز که پیش از این تمایل خود را برای میزبانی یورو 2024 ابراز کرده بودند با حضور در مقر یوفا پیشنهاد رسمی خود را در اختیار یوفا قرار خواهند داد.

انتخاب میزبان جام ملت‌های 2024 اروپا در نشست کمیته اجرایی یوفا در روز 27 سپتامبر سال جاری میلادی (5 مهر) صورت خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها