کد خبر: 165158
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

پیشنهاد نجومی شفر به استقلالی ها؛ سالی یک میلیون دلار می خواهم!

شفر برای ادامه همکاری با استقلال درخواست سالی یک میلیون دلار داشته است. مبلغی که خیلی با مبلغ اعلام شده توسط افتخاری تفاوت دارد.

پیشنهاد نجومی شفر به استقلالی ها؛ سالی یک میلیون دلار می خواهم!
کد خبر: 165158
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال فصل 96-97 را با خرید بازیکنان نامداری چون داریوش شجاعیان، مجتبی جباری، پژمان منتظری، حسن بیت سعید و مهدی قائدی آغاز کرد اما منصوریان نتوانست از این بازیکنان بازی بگیرد و استقلال بدترین روزهای خود را در لیگ برتر تجربه کرد. مدیران استقلال بعد از حمایت های فراوان از منصوریان متقاعد شدند که با این مربی قطع همکاری کند و شفر آلمانی را به عنوان جانشین او معرفی کردند. بعد از تحولی که برانکو در پرسپولیس ایجاد کرده بود و توانسته بود این تیم را تا نیمه نهایی بازی های لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد استقلالی ها هم تصمیم گرفتند تیم خود را متحول کنند و تنها راه رسیدن به این تحول را استفاده از یک مربی خارجی دیدند.

استقلال با آمدن این پیرمرد آلمانی روزهای سراسر از شادی را پشت سر می گذارد. شفر توانست تیم از هم پاشیده منصوریان را با آن همه ستاره‌اش به ثبات برساند و هواداران این تیم را راضی کند. استقلال با شفر هر روز بهتر می شود و این از نتایج این تیم کاملا مشهود است. شفر درست یک هفته قبل از دربی رفت سکان هدایت استقلال را به دست گرفت، هرچند آبی ها آن بازی را به رقیب سنتی واگذار کردند اما روند خوب تیمی استقلال بعد از آن بازی آغاز شد. آنها با نتایج خوبی که به دست آوردند، کم کم خود را از انتهای جدول جدا کردند و به جمع مدعیان نزدیک شدند. آبی های پایتخت اکنون برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد تلاش می کنند و همین موضوع هم کمی در روند تمدید قرارداد این مربی تاثیر گذاشته و هواداران این تیم را نگران کرده است در حالی که شاید تصور آنها این بود پیروزی در بازی دربی برگشت حکم تمدید قرارداد این مربی را خود به خود امضا می‌کند.

پیرمرد آلمانی تا نیم فصل با استقلال قرارداد دارد و مدیران استقلال تلاش می کنند قرارداد این مربی را برای فصل بعد تمدید کنند اما تا کنون به نتیجه ای نرسیده اند. به گفته این مربی آلمانی مسائل مالی مهمترین چالش پیش امده در این پرونده است. او در کنفرانس خبری پیش از بازی با سیاه جامگان دلیل عدم تمدید قرارداد را مشکلات مالی عنوان کرده و گفته بود: «من دستمزد منصفانه می‌خواهم نه بیشتر. طبیعی است اگر موفق شوم، دستمزد من بالاتر می‌رود و اگر موفق نباشم دستمزدم پایین می‌آید. مثل خود شما اگر در رسانه‌ها خوب کار کنید دستمزدتان بالاتر می‌رود و برعکس. این مسئله دست رئیس و قائم مقام باشگاه است.»

سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در حاشیه جشن سالگرد اولین قهرمانی استقلال در آسیا در جمع خبرنگاران درباره تمدید قرارداد با شفر گفته بود: «ما مذاکرات مثبتی با آقای شفر داشتیم و هر دو طرف کاملا برای ادامه همکاری علاقه مند هستند. صحبت های ما ادامه دارد و انشاالله به زودی قرارداد را هم تمدید می کنیم. در حال حاضر بازی های فشرده ای داریم و تمرکز همه ما به مسابقات حساس پیش رو است. در زمان مناسب و با آرامش هم این کار را انجام می دهیم.»

حالا از اردوی آبی پوشان خبرهایی به گوش می رسد که این مربی آلمانی برای تمدید قرارداد خود پیشنهادی نجومی را به مدیران استقلال داده است. شفر برای ادامه همکاری با استقلال درخواست سالی یک میلیون دلار داشته است. مبلغی که خیلی با مبلغ اعلام شده توسط افتخاری تفاوت دارد.

اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت در این وضعیت نامشخص قیمت دلار و بی ثباتی بازار ارز، شفر مبلغی غیر معقول را برای تمدید قرارداد از استقلال خواسته است آن هم از استقلالی که تا اینجا هم بیشترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات انجام داده و در نیم فصل با در اختیار گرفتن دو بازیکن خارجی حسابی ولخرجی کرده است. بدون هیچ تردیدی شفر مربی با کلاس و با دانشی است و برای استقلال و فوتبال ایران مفید بوده، اما این سوال مطرح می شود که آیا استقلال با این مبلغ نمی تواند مربیانی بهتر و با کلاس کاری بالاتر از شفر را در فوتبال جهان پیدا کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها