کد خبر: 661102
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۷:۴۷
| |

چگونه از اورجینال بودن لوازم آرایشی مطمئن شویم؟

امروزه لوازم آرایشی به جز جدا نشدنی زندگی روزمره بانوان در دنیا تبدیل شده است. شرکت های بسیاری در دنیا وجود دارند که در صنعت بزرگ لوازم آرایشی فعال هستند که محصولات بسیاری را به سراسر دنیا ارسال می‌کنند.

چگونه از اورجینال بودن لوازم آرایشی مطمئن شویم؟
کد خبر: 661102
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۷:۴۷

 در این محتوا به چند راه برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن لوازم آرایشی مانند ریمل چشم، کرم پودر، پالت سایه و ... می‌پردازیم.

تشخیص ریمل اصل از تقلبی

ریمل یکی از لوازمی است که به دلیل استفاده برای چشم و مژه از حساسیت بالایی برخوردار است. برای خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه باید به این موارد دقت کنید تا از خرید محصول اصل مطمئن شوید.:

  1. دقت به بسته بندی محصول: در هنگام خرید ریمل شما باید به بسته بندی، پلمپ ریمل، لوگو و ... دقت ویژه ای داشته باشید. همچنین به مواردی مانند هولوگرام و حتی فونت نوشته های ریمل نیز می‌توانید دقت کنید.

  2. بارکد ریمل: تمامی شرکت ها معمولا روی محصولات خود بارکد و یا کیو آر کدی را حاوی اطلاعات محصول چاپ می‌کنند. شما می‌توانید با اسکن این بارکد چاپ شده روی ریمل به مشخصات آن دست پیدا کنید و در صورت عدم تطابق اطلاعات با محصول مورد نظر شما از فیک بودن محصول با خبر شوید.

  3. بافت ریمل: ریمل‌های اورجینال دارای بافت نرم و یکپارچه ای هستند. اگر در هنگام تست محصول متوجه بیش از حد شل بودن ریمل و یا گلوله شدن آن شدید از خرید این محصول خودداری کنید.

اطمینان از اورجینال بودن کرم پودر

کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که اگر اورجینال نباشد ممکن است صدمات زیادی به پوست صورت وارد کند. از این رو هنگام خرید کرم پودر باید به موارد زیر توجه کنید تا تشخیص کرم پودر فیک از اورجینال برای شما راحت باشد:

  1. کیفیت شیشه محصول: معمولا کرم پودر‌های فیک دارای بسته بندی و چاپ بی کیفیتی هستند که با کمی دقت به آن می‌توان از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کرد.

  2. شماره سریال درج شده روی کرم پودر: کرم پودر های تقلبی معمولا فاقد شماره سریال و بارکد هستند. همچنین در برخی موارد چند رقم ابتدایی بارکد که معرف کشور سازنده محصول هست صحیح نیست. با اسکن بارکد و یا سرچ کردن شماره سریال در گوگل می‌توانید از اورجینال بودن کرم پودر مطمئن شوید.

  3. دقت به طیف رنگی کرم پودر: تمامی کرم پودر‌ها دارای طیف رنگی متنوعی هستند. رنگ کرم پودر‌های تقلبی معمولا با رنگ نمونه اورجینال آن متفاوت است. قبل از خرید با مراجعه به سایت های معتبری مانند آی پوری می‌توانید طیف رنگی کرم پودر‌ها را مشاهده کنید.

تشخیص پالت سایه چشم اورجینال از نمونه تقلبی

برند‌های بسیاری در دنیا مانند نارس، رولوشن، هدابیوتی و ... هستند که تولید کننده پالت سایه های زیبا هستند. تنوع این محصول راه افراد متقلب را برای تولید جنس فیک باز کرده و خرید پالت سایه چشم اورجینال را سخت کرده اند. در ادامه به چند راه تشخیص پالت سایه چشم تقلبی را برای شما شرح می‌دهیم:

  1. وزن محصول: پالت سایه دارای وزن مشخصی هستند که معمولا روی بسته نوشته شده و یا از طریق اسکن بارکد آن به شما نمایش داده می‌شود. سایه های تقلبی عموما دارای وزن بسیار سبکی هستند و با سبک و سنگین کردن آن می‌توانید نمونه تقلبی آن را تشخیص دهید

  2. بافت سایه: سایه اصل دارای بافت نرم و یکدست است. اگر بافت سایه دارای ناهمواری یا تغییر تناژ رنگ بود بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

  3. بوی سایه: محصولات تولید شده توسط برند‌های بزرگ لوازم آرایشی فاقد عطر و بوی شدید یا بوی نا ملایم هستند. اگر سایه مورد نظر شما دارای بوی نامطبوعی هست این محصول تقلبی است. همچنین اگر دارای بوی عطر شدید هستند نشان از این دارد که تولید کننده قصد داشته با عطر فراوان بوی نامطبوع و ناخالصی های موجود در پالت سایه را بپوشاند. پس همیشه هنگام خرید سایه بوی آن را استشمام کنید.

خرید لوازم آرایشی اورجینال از فروشگاه معتبر

بهترین راه خرید لوازم آرایشی اورجینال، خرید از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز است. یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه آی پوری است. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آی پوری تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت و کیفیت به شما عرضه می‌کند و شما در تمام نقاط کشور می‌توانید از این فروشگاه با خیال راحت خرید کنید و لوازم آرایشی اورجینال خود را راحت درب منزل تحویل بگیرید.

از دیگر ویژگی های فروشگاه آی پوری می‌توان به تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب آن اشاره کرد. برای خرید از این فروشگاه کافیست به وبسایت آی پوری یا شبکه های اجتماعی آن مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها